Elvusia rašė: Jei tai kasos dokumentai, vadovaujamės kasos darbo organizavimo taisyklėmis.
Galite vadovautis Buhalterinės apskaitos įstatymo 13 str.
www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_...
Arba, kad nerašinėti įsakymų, visa tai gali būti numatyta pareiginėse instrukcijose, AP.
Nes niekur neskaičiau, kad būtini įsakymai.
Kaip įmonė savo viduje susitvarko, taip ir yra.
Gal kažko nežinau, Colop, tvirtinantis, kad įsakymas būtinas, tikrai mane pataisys. Mestels nuorodėlę apsišvietimui :)
Ir būsiu dėkinga.
LR buhalterinės apskaitos įstatymas:
14 straipsnis. Apskaitos dokumentų pasirašymas
1. Ūkio subjekto vadovas
patvirtina asmenų, kurie turi teisę surašyti ir pasirašyti arba tik pasirašyti apskaitos dokumentus,
sąrašą ir jų parašų pavyzdžius. Apskaitos dokumentai pasirašomi asmeniškai arba Elektroninio parašo įstatymo nustatyta tvarka. Kai pagal sutartį apskaitą tvarko apskaitos paslaugas teikianti įmonė arba centralizuotai tvarkanti apskaitą biudžetinė įstaiga, dokumentų pasirašymo tvarka nustatoma sutartyje, sudarytoje su užsakovu.
2. Už apskaitos dokumentų surašymą laiku ir teisingai, už juose esančių duomenų tikrumą ir ūkinių operacijų teisėtumą atsako apskaitos dokumentus surašę ir pasirašę asmenys.
Įsakymą buvau pavadinus "DĖL PARAŠŲ PAVYZDŽIŲ PATVIRTINIMO". Galbūt galima ir kitaip pavadinti.