Tokia situacija. Asociacijos tarybos pirmininkas ir buhalteris išėjo atostogų, liko dirbti tik socialinis darbuotojas. Pirmininko atostogų metu niekas nepavadavo. Ir kaip tik atostogų metu pasitaikė gera proga soc darbuotojui nuvažiuot į seminarą, tas paskambino pirmininkui ir paklausė ar gali, ar asociacija apmokėtų. Pirmininkas pasakė, kad gali. Dabar tokia linksmybė, nežinom kaip daryt su įsakymu dėl kelionės išlaidų apmokėjimo, nes kvietimas į seminarą gautas jau atostogų metu, tad įsakymo ankstesne data surašyt negalim, atostogos eina pagal tam tikrą projektuką, tad padaryt, kad atostogos persikeltų viena diena negalim.. nesugalvoju ką daryt.. o jei toks variantas, kad padaryt, kad tas soc. darbuotojas pavaduoja pirmininką atostogų metu ir jis pats pasirašytų įsakymą?
Ir dar toks dalykėlis... ar gali pirmininkas vietoj savęs, kad ir trumpam laikui kažką paskirt pirmininkaut, jis pats taigi renkamas tarybos...
Ačiū