Reta rašė:
Ačiū Apologetai, bet reikalas, kad tame, kad mūsų darbuotojas praveda seminarus mūsų klientams - pirkėjams (įmonių atstovams) - tai techninės konsultacijos apie mūsų parduodamas prekes. todėl neišmastau prie kokių sąnaudų priskirti ir ar reikia kokį aktą rašyti.
Jei technines konsultacijos atliekamos su tikslu parduoti preke, tai reprezentacija, nes siekiama uzmegsti santykius su potencialiais klientais. Antravertus, yra mazyte, labai mazyte galimybe laikyti tai reklamos sanaudomis, tuo atveju, jei pvz. jusu imone laikrastyje patalpina skelbima "ateikit visi, kurie tik norit isgirsti apie mano prekes technine galimybes" - tuomet galbut, bet labai galbut, tai gletu buti traktuojama kaip reklama, nors VMI vistiek traktuos kaip reprezentacija ir teks gincytis, ir argumentai nebus labai stiprus.
Jei jusu imone, vistik, atlieka technines konsultacijas tiems, kurie isigijo prekes, mokydama juos, kaip naudotis prekemis vienu ar kitu atveju, tai neturetu buti laikoma reprezentacija, zinoma, jei tame seminare vyrauja mokymas, o ne bowlingas. Cia tas pats, kaip kad koks nors supporteris sedi ant telefono laido ir aiskina klientui kaip ka daryti.