dangira2 rašė: Sveiki,reikia patarimo.
Jeigu automobilį pilnai remontuoja autoservizas ir išrašoma sąskaita,kurioje išskirta atlikti darbai tiek tai lt., už panaudotas detales tiek lt.Tokiu atveju aš už atliktus darbus sumą dedu iškart į išlaidas,o už detales sumą traukiu į atsargas.Ir tik po mater.vert.nurašymo akto dedu į išlaidas.Ar būtina taip daryti,ar negalima iš karto viską dėti į išlaidas,nes mes tų panaudotų remontui medžiagų nesandėliuojam,bet jos servize sudedamos iš kart į mašiną.
Pasidalinkit,prašau,patirtimi.
Hmmm...
Net pagalvojau apie savo įmonę...
Aš vis galvojau, kad tos detalės parduotos mums.
O remontas savo eiga.
Tas detales pajamuoju ir nurašau nurašymo aktu.
Ir manau, aš esu teisi.
Tos detalės visvien parduotos mums.
Na jei yra "detalė"
Ir "detalės įdėjimas"
Tuomet tai remonto sąnaudos( na nesiimu skaičiuoti IT eksploatavimo prailginimo)
Tai nurašau, kaip remonto sąnaudas...
Bet jei yra
tik "detalė"
Man visvien tenka ją pajamuot....