Įmone PVM mokėtoja užregistravo 08 21 d. , o šefas PVM SF išrašė jau 08 18 d. Paslauga į RUS ir turėtų būti nurodytas 45 str. 2 d. (bet nėra nurodytas) ir pritaikytas 0 tarifas. 0 - pritaikytas.
Skubiai reikia pagalbos.
Išrašėme įmonei išankstinio apmokėjimo sąskaitq, kur nurodėme sumą, išskyrėme PVM, ir bendrą sumą.
Ši įmonė prašo neišskirti PVM išankstinio mokėjimo sąskaitoje, nes jie nori gauti pinigus iš kokio tai fondo.
Aplamai ar yra kokie nors privalomi rekvizitai tokioje sqskaitoje.
Prašau patarkit: išrašėm s/f rugpjūčio 4 d. įmonei x, dabar jie sugalvojo pasirašyti sutartį su lizingu mūsų sąskaitos apmokėjimui.
Tai turime perrašyti s/f jau lizingo vardu, tuo pačiu numeriu, bet data tai šios dienos. Žodžiu susimaišo numeracija, ar taip galima
JEI JAU TAIP YRA, KAD REIKIA ANULIUOTI ANĄ SĄSKAITĄ, TAI IŠRAŠYKITE BANKUI TUO PAČIU NUMERIU, KITA DATA
Kad numeriai eis ne iš eilės - tai nėra tokia jau tragedija, svarbu, kad nesikartotų
egggle rašė: Skubiai reikia pagalbos.
Išrašėme įmonei išankstinio apmokėjimo sąskaitq, kur nurodėme sumą, išskyrėme PVM, ir bendrą sumą.
Ši įmonė prašo neišskirti PVM išankstinio mokėjimo sąskaitoje, nes jie nori gauti pinigus iš kokio tai fondo.
Aplamai ar yra kokie nors privalomi rekvizitai tokioje sqskaitoje.
Sveiki, turiu klausimėlį. Ar kam nors pasitaiko, kad gaunat prekes be sąskaitos tarkim 07 10 ir jas tą pačią dieną parduodat, o sąskaitą už tas prekes gaunat 07 31?
LiduSe rašė:
PVM turės sumokėti įmonė išrašiusi SF.
A vot ir ne Jeigu būtų priskaičiuotas PVM, būt reikėję jį sumokėti ir tai būtų neatskaitomas PVM, o dabar nebuvo net nurodytas PVM tarifas. Tai kad sąskaita pavadinta PVM SF nieko nereiškia.
derinant skolas aptikau kad trūksta vienos sąskaitos, susiradom mes ją. Tai dabar reiks PVM deklaraciją tikslinti. Tai galvoju gal reikia pasiimti pardavėjos pasiaiškinimą dėl ko 4 mėnesius toks dokumentas mėtesi neiašku kur. ???
Sveiki.
Patarkite, kaip turėčiau rašyti PVM sąsk.-fakt., 2-ą ir 3-formas.
Mes statybos įmonė. Aštuoniems ind. gyvenamiems namams įvedėme vandentiekio ir kanalizacijos įvadus.
Buvo sudaryta veina bendra satybos rangos sutartis (devyni egzemplioriai, po vieną užsakovui ir vieną rangovui), o taip pat ir bendra sąmata (72000Lt).
Užsakovai mokės tik jiems skirtą dalį, t.y. 72000/8= po 9 000Lt.
2-a forma yra atliktų darbų aktas, o 3-a yra pažyma apie atliktų darbų ir išlaidų vertę.
Kaip šiuo atveju reikėtų rašyti šias formas? Negi reikia perskaičiuoti, kiek kiekvienam namo klientui sunaudota ir paklota vamzdžių ir kitų medžiagų. Negi negalima išrašyti vieno bendro AKTO, o apmokėti po 9000Lt?
Turbūt galima, negalėčiau atsakyti tiksliai, bet jei paprastai mąstant- gal surašyti vieną bendrą aktą ir visiems pasirašyti, tuo labiau jei tiems namams atlikti darbai susiję tarpusavyje, kaip kompleksas
Jeigu šie žmonės būtų įkūrę bendriją problemų nekiltų. Išrašai vieną faktūrą ir po vieną pažymą, o dabar?
Kaip sąmatą padalinti ir parašyti Aktus 8-iems žmonėms? Pvz.: jeigu sąmatoje numatytos 2 sklendės, 7 vamzdžiai, 2m3 betono, 3 liukai ir kt. Juk jų nepadalinsi į aštuonias lygias dalis?
KKANDRATAVICIUTE rašė: Mes tokią situaciją turėjom, tai ant vieno akto pasirašė visi gyventojai, o ir sąskaitą išrašėm bendrai, o jie jau ten tarpusavyje derinosi
Ar apmokėjimo kalusimus? Sąskaitos 9 egzepliorius?
Tik garsiai ir stipriai nesijuokit ir šiaip per galvą nemuškit, bet aš kaip visad dvejonėse... Ar tiesa, kad dabar nebūtini s/f originalai, mes gaunam faksu ar el. paštu, o kažkaip paštu nevisada žmonės pasivargina atsiųsti.