KJurate rašė:
Kiekviena kortelė turi atskirą banko sąskaitą. Niekad net nekilo mintis darbuotojui įmonės banko sąskaitą formuoti kaip avansą! Juk iš išrašo matosi kokių dokumentų nepateikė!
Bet kaip tuomet atskiriate, kai mokėjo savo kortele? Arba grynais? Darote kitą avansinę apskaitą jau jo pinigams?
Tai iš esmės skirtingos funkcijos!
O nekortelines banko operacijas irgi priskiriama tiems, kas atliko pavedimą,t.y. per avansines?
Kuo čia kitaip? Juk irgi gali pamesti faktūras!
pvz jai vairuotojas užsienį atsiskaito, tai matau pavadinimą neaišku ar parduotuvės ar įmonės, o čekio nėra tai man po to ir kabietų va tokios permokos o vairuotojas grižta po 2 mėn ir kur ten ieškoti sako nežinau neturiu tai reikia tada koreguoti.
jau bandžiau makalynė gaunasi. Su transportininkais tik per avansinė( savo kortelėm neatsiskaito ir savo lėšom) tik įmonės kortelę
o va su direktorium buvo jau tok įvykis irgi atsiskaitė o pavadinimo neparašytą tik parduotuvė Lentvaryje kažkas tokio, na ir laukiau kol atneš o jis ir pats nepamena ką ir kur pirko, ir kas per parduotuvė. ir kabėjo man va tokia permoka tiekėjui, tai po to karto butent su to direktorium darau viską per avansinę ar su savo korta ar su įmonės
aš šiuo atvėju matau tik per avansinę tvarkymą ir viskas tvarkingai ir jokių galų nekaba