Nepyk, bet pamėginam "pritraukt" prie konkrečios situacijos :)
Dokumentų - dėžės, apskaita - tik ūkinių operacijų žurnalai, kur dokumentai yra suregistruoti, tačiau anaiptol negarantuočiau kad suregistruoti visi, ir tie dokumentai suregistruoti priskyrimo sąnaudoms požiūriu tikrai neteisingai. Kad po tokiais duoomenimis nenoriu pasirašinėt ir nesirašysiu - faktas. Bet perdaryt visų metų buhalteriją - tai milžiniškas darbas, kurį daryt nemokamai?
Ar tikrai perdarinėtum? :)
IĮ - toli gražu ne visada įmonė su keliais popieriais ir kelių įrašų buhalterija, kurią nesunkiai per pusdienį prisėdus galima perdaryti...
O Loretai - visiškai pritariu :)
nieko_sau rašė: Patekusi dirbti į UAB metų eigoje, pabaigoje ar net kito laikotarpio pradžioje, ir žinodama, kad savo parašu tvirtinsiu balansą bei mokesčių paskaičiavimą-tikrai ne tik paviršutiniškai tikrinsiu, bet ir perdarysiu kas įmanoma. Mano parašas-mano atsakomybė už duomenų teisingumą. Tai, kad pirminiai dokumentai nesutvarkyti tinkamai, gali turėti reikšmės sąnaudų pripažinimui, o parašiukas tai jau mano. Niekam neįdomu, kas tvarkė-aš pasirašiau. Jei darbas ir įmonė man patinka-perdarysiu net negalvodama tą laikotarpį, už kurį dėsiu parašą. Ankstesnių gal ir neperdarinėsiu be atskiro prašymo, bet tikrinsiu ir duomenis koreguosiu. Gal drąsiai kalba tie, kurie IĮ nedirba pagal DS.