ausyte rašė: Sveiki,
įmonė pradėjo veiklą nuo 2000 m., aš pradėjau toje įmonėje dirbti 2002 m. gruodžio pabaigoje, iki manęs dirbo kita buhalterė, ar aš busiu atsakinga ir kalta dėl jos padarytų klaidų ir ar turiu jas taisyti ir taisyti jos blogai padaryta balansą ir ar aplamai turiu tikrinti ar jinai gerai vedė apskaita ar ne?
Ar aš atsakinga tik nuo tada, kada pradėjau dirbti įmonėje?
Ačiū
Jokiu būdu nebūsi atsakinga už kitos buhalterės klaidas, pagas BAĮ ir - atsakinga tik už tuos buh.įraįus ir operacijas, kurios padarytos tavo darbo metu. Dar daugiau - jei iškils rimta problema ir bus iškelta baudžiamoji byla - aktualu bus tik tie dokumentai, registrai ir ataskaitos, kur yra tavo parašas. ir aplamai už visą įmonės veiklą ir buhalterinės apskaitos organizavimą atsakingas įmonės vadovas, buhalteris - tik už įrašų teisingumą. Išverčiu - pvz. jei direktorius ar savininkas pats išrašys sąsk.faktūrą pardavimui už milijoną Lt, bet sąskaitos neperduos tau, tu neįtrauksi josį apskaitą - kaltas bus tik asmuo, kuris išrašė ir pasirašė sąskaitą, ir bet kokiu atveju - įmonės vadovas, kad nesukontroliavo. Patikėk manimi, nes teko susidurti.