Sveiki, pirmiausia tai labai neteiskit ir nesmerkit, esu naujokė ir šie metų galas/pradžia man pirmieji kaip buhalterei, todėl labai prašau Jūsų pagalbos, kad neprisiliurlinčiau nesąmonių...
Gal galit pakontroliuoti:
1. Pateikti deklaracijas: FR0471, FR0573, KIT711, FR0521, PLN204;
2. Atlikta inventorizacija: atsargų, nebaigtos ir baigtos gamybos, gamybos atliekų;
3. Nusidėvėjimas skaičiuojamas kas mėnesį, PVM uždarinėju taip pat... ;
4. Perkėliau neigiamą mokėjimo kortelės likutį (kred.limitą) į įsipareigojimus, sausio 01 perkėliau atgal į 2712;
5. Susidariusią permoką nurašiau į neleidžiamus atskaitymus (nes jos nebeatgausim);
Ką dar reikėtų padaryti?
ir dar - gal galit duoti kokios sutrumpintos ir aiškios informacijos (na kad žalias grybukas suprastų), ką daryti su pelnu, t.y. kaip jį paskirsyti, ar galima dengti praėjusių metų nuostolį, ar visą pelną galimą ar tik kažkokį procentą, ar, turint praeitų metų nuostolį ir gavus šiemet pelną, galimi dividendai ir t.t. būčiau baisulingai dėkinga už sugaištą laiką