allana rašė:
Laba diena,
zinau, kad geriausia visada tureti sutarti del prekiu (paslaugu) pirkimo-pardavimo, bet negaliu itikinti vadova, bei klientus ir tarpininkus, kad prie vienkartiniu tarpininkavimo, projektavimo paslaugu pardavimo (surado klienta, padejo parduoti, reikalingu dokumentu tvarkymas ir. t.t.) reikia sutarciu, aktu. Sumos apie 30 000 lt be PVM. Išraso tik PVM SF.
Padekit rasti argumentu, gal teises aktu, kad reikia sutarciu. Ar galiu priimti saskaitas uz tokias imonei neiprastas paslaugas be sutarciu ?
Jei vadovas pasirašo, tai ir priimkit.
Jeigu nei jūsų vadovui, nei parduodantiems nereikia sutarčių, tai čia jų reikalas. Sutartyse aptariamos pardavimo ir apmokėjimo sąlygos, jei viena ar kita pusė nesilaiko savo pareigų, neapmoka sąskaitos ar nepateikia prekių, apmokėjus, tarkim, iš anksto. O jei nei viena pusė niekaip neapsidraudžia, tai tos sutartys gal ir nebūtinos.