Ar naudojantis eKETRIS sistema ir perkant paslaugas verta atsiskaitinėti per el. valdžios vartus ir gauti paslaugą iš karto? Nes darant banko pavedimu, ją galima gauti tik per tris dienas.
Atsakymas "ant lėkštutės"- žinoma ne.
Kodėl, nes Jūs rasit savo banke nuskaitytą sumą ir Jums nepavyks išsiaiškint kas ir kodėl
Banke pinigų gavėjas Lietuvos paštas. Taigi, rašome jam. Pašto atsakymas- siunčiame Jums s/f su 0,29 eur suma. Aš sakau, uuk 2,67 euro nuimta
atsakymas- Sveiki, tai mokėjimas per el. valdžios vartus ir patys rašote Regitrai. Lietuvos paštas yra tik pinigų surinkėjas ir sąskaitą išrašo už savo dalį tai komisinį mokestį. Už kitą dalį sąskaitos turite prašyti iš pinigų gavėjo.
Tai rašom tada Regitrai. atsakymas:
Laba diena,
Atliekant paslaugas internetu, gavus išankstinę sąskaitą ją būtina apmokėti.
Pateiktas prašymas bus įvykdytas tik tada, kai gausime apmokėjimą.
Mokant per Elektroninius valdžios vartus įmokos pervedamos ne tiesiogiai į VĮ Regitros sąskaitą, bet per VAIISIS tarpininko-Lietuvos pašto sąskaitą, todėl banko pavedime pinigų gavėju bus nurodytas Lietuvos paštas. Mokėjimas yra užskaitomas iš karto po jo patvirtinimo pasirinktoje elektroninės bankininkystės sistemoje ir iš mokėtojo imamas papildomas, nuo paslaugos teikėjo nepriklausantis, todėl pateiktoje išankstinio mokėjimo sąskaitoje nenurodytas, komisinis mokestis.
Mokant atskirai pavedimu, nurodant VĮ"Regitra" kaip tiesioginį gavėją, mokėjimas gali užtrukti iki trijų darbo dienų laikotarpio. Tokiu būdu mokant mokėjimas yra gaunamas į bendrą įmonės sąskaitą ir tik po to eilės tvarka rankiniu būdu skirstomas pagal užsakymus.
Labai noriu paklaust, kodėl tada to komisinio nėra tikrojoj s/f, bet pavargstu... nusirašysiu į sąnaudas skirtumą, atėmusi tuos 0,29 eur ir gyvensiu toliau.
Pasiguodžiau...