Caskada rašė:
Sveiki, gal kas susidūrėte. Įmonė per booking užsakinėja apgyvendinimo paslaugas Vokietijoje.
Booking sąskaitos neišrašo, sako prašyti apgyvendinimo įstaigos. Apgyvendinimo įstaiga sąskaitos irgi nerašo. Ką daryti? Sumos didelės, nenorime traukti į neleidžiamus, kaip jūs elgiatės tokiu atveju?
Aš nuolat su tokiais susiduriu. Pats blogiausias dalykas šių sistemų yra tas, kad niekada nežinai su kuo susidursi.
Labai nemėgstu šių platformų, nes jie neneša atsakomybės. Prieš rezervuojant bent degtų kokia lemputė, kad šie pradavėjai nerašys sąskaitos, bent kiek tada apsisaugotume, o dabar...
Tokiais atvejais spaudžiu pardavėją, paskui grąsinu ir pan. T.y neduodu ramybės kol neišrašo sąskaitos. Kitas dalykas: būtinai rašau ir skundą į booking. Jie ten irgi tada pajudina, bet jų judinimas yra toks "tvarkingas", kad galutiniame rezultate pati gaudauvau laišką, kad jie jau padarė viską ką galėjo.
Įpratau išsitraukti dėl visa ko sąskaitas iš booking. Tai jas ir įsitraukiu į apskaitą, bet prie jos prikabinu ir visą istoriją ir visus duomenis dėl kelionės pagrindžiančias šios kelionės pagrįstumą įmonės veiklai vykdyti. Tikrinimo šiuo klausimu dar neturėjau, bet manau,kad detali bookingo užsakymo informacija, kiti dokumentai(vykimo bilietai, dienpinigių ir t.t) yra pakankamas įrodymas, ar bus pakankamas VMI priklausys nuo tikrintojų.
Remiuosi Pelno mokesčio įstatymo 11 str. 6 dalimi: „Sąnaudos pagal užsienio vienetų arba fizinių asmenų surašytus dokumentus pripažįstamos, jei iš šių dokumentų galima nustatyti ūkinės operacijos turinį.“