Atsakymai "ant lėkštutės"

J
Jolanta76 79
2012-02-14 08:11 Jolanta76
Dėkoju... smile
amadina22 amadina22 19757
2012-02-14 11:39 amadina22
Jau klausinėjau šia tema, dar kartelį, nes negaliu apsispręsti.

Buvo draudiminis įvykus 2011-11-29 d.
Automobilį suremontavo jau 2011-12-05 dieną (faktiškai), bet sąskaitą servisas išrašė tik 2012-01-10, nes jam yra kažkoks limitas kiek galima per metus tų draudimo pinigų įsisavinti.
Nelabai nusimanau, kai paklausiau to, kuris atnešė sąskaitą, kodėl išrašė taip vėlai, taip man paaiškino.
Ar galiu 2012-01-10 išrašytą sąskaitą įtraukti į 2011 metus.
Ir jau 2011-12-05 nurašinėti į tą auto piltą kurą (nes buvo faktiškai piltas)?

Ačiū.
W
Wyga 1334
2012-02-14 14:48 Wyga
Tai darykite, kaip su Omnitelio ar TEO sąskaita, kaip kontuojate, kai sausio mėn. išrašo už 12 paslaugas. Dar BP pasirašyčiau.
amadina22 amadina22 19757
2012-02-14 14:56 amadina22
Kad būtų išrašyta sausio 2, tai tikrai taip daryčiau, bet kad 10 dieną, tai nežinau kaip čia elgtis.
Manau, reikia pačiai apsispręsti, nes kas gi čia man patars, kažko prašau, pati nežinau ko. smile
W
Wyga 1334
2012-02-14 15:04 Wyga

amadina22 rašė:
Kad būtų išrašyta sausio 2, tai tikrai taip daryčiau, bet kad 10 dieną, tai nežinau kaip čia elgtis.
Manau, reikia pačiai apsispręsti, nes kas gi čia man patars, kažko prašau, pati nežinau ko. smile



Ar ne iki 15 dienos turi būti išrašomos sąskaitos?
amadina22 amadina22 19757
2012-02-14 15:09 amadina22
Yra kažkoks terminas?
Man atrodo, jei yra parašyta, kas paslaugos už konkretų mėnesį lyg ir galima ir vėliau išrašytas traukti į ankstesnį laikotarpį.
Pas mane nieko neparašyta.

Nežinau kaip pasielgti, kankinuosi buhalterinėse kančiose. smile

Gal vistik trauksiu į 2012 metus ir nerodysiu kad nurašinėju ant to automobilio. Šiandien galvoju taip, o rytoj gal jau kitaip.


W
Wyga 1334
2012-02-14 15:17 Wyga
Jei dar yra kitų auto ir yra kam kurą nurašyti, tada laisvai ant kitų. Jei nėra, pasirašyčiau BP kaip buvo, ir nurašyčiau kurą ant to auto.
amadina22 amadina22 19757
2012-02-14 15:19 amadina22
Yra dar kitų. Ačiū, Wyga, kad pasikalbate su manim. Belieka apsispręsti.
W
Wyga 1334
2012-02-14 15:21 Wyga

amadina22 rašė:
Yra dar kitų. Ačiū, Wyga, kad pasikalbate su manim. Belieka apsispręsti.


Ir nesukčiau galvos. Sakiau, reikia chato, eitų viskas operatyviau smile
amadina22 amadina22 19757
2012-02-14 21:34 amadina22

amadina22 rašė:
Jau klausinėjau šia tema, dar kartelį, nes negaliu apsispręsti.

Buvo draudiminis įvykis 2011-11-29 d.
Automobilį suremontavo jau 2011-12-05 dieną (faktiškai), bet sąskaitą servisas išrašė tik 2012-01-10, nes jam yra kažkoks limitas kiek galima per metus tų draudimo pinigų įsisavinti.
Nelabai nusimanau, kai paklausiau to, kuris atnešė sąskaitą, kodėl išrašė taip vėlai, taip man paaiškino.
Ar galiu 2012-01-10 išrašytą sąskaitą įtraukti į 2011 metus.
Ir jau 2011-12-05 nurašinėti į tą auto piltą kurą (nes buvo faktiškai piltas)?

Ačiū.

Ar nesukti galvos ir rodyti, kad auto suremotuotas 2012-01-10?

T
tylla 49
2012-02-15 16:39 tylla
pakankamai daug ieškojau, bet apie tai nesuradau, jog būtų rašyta (arba tiesiog nesugebu tisliai naudotis paieška smile ).
Noriu paklausti ar gali buhalteris, dirbantis keliose įmonėse, pagrindinėje savo darbovietėje laikyti dokumentus kitų įmonių.
ar turi būti pasirašyti tam tikri dokumentais , sutartys ar panašiai?
Tam atvejui, jeigu pagrindinę darbovietę ateitų tikrinti VMI, ar gali joje būti svetimų įmonių dokuentai, nes tiesiog buhalteris tas pats? TIkiuosi aiškiai suformulavau klausimą ir sulauksiu patarimų kaip tokioje situacijoje elgiamasi. Ačiū
Rainis Rainis 15057
2012-02-15 16:44 Rainis

tylla rašė:
pakankamai daug ieškojau, bet apie tai nesuradau, jog būtų rašyta (arba tiesiog nesugebu tisliai naudotis paieška smile ).
Noriu paklausti ar gali buhalteris, dirbantis keliose įmonėse, pagrindinėje savo darbovietėje laikyti dokumentus kitų įmonių.
ar turi būti pasirašyti tam tikri dokumentais , sutartys ar panašiai?
Tam atvejui, jeigu pagrindinę darbovietę ateitų tikrinti VMI, ar gali joje būti svetimų įmonių dokuentai, nes tiesiog buhalteris tas pats? TIkiuosi aiškiai suformulavau klausimą ir sulauksiu patarimų kaip tokioje situacijoje elgiamasi. Ačiū

Tai nėra gerai, ir tikrai tam tikromis aplinkybėmis gali kilti problemų. Taip pat juk buhalteris nesėdi prie tų bylų 24 val per parą - kai jo nėra, "pagrindinės" įmonės darbuotojai, visai pašaliniai žmonės, gali naršyti po kitų įmonių dokumentus. O juk buhalteris pasirašo už komercinių paslapčių saugojimą - kaip jis jas apsaugos, laikydamas dokumentus kitos įmonės patalpose.
Tegu laiko savo namuose.
Editux36 Editux36 627
2012-02-15 16:45 Editux36
Visi įmonės buhalterinės apskaitos dokumentai turi būti saugomi įmonės archyve teisės aktuose nustatytą laiką. Dažnai už įmonės archyvą atsakingu asmeniu skiriama biuro administratorė.
Rainis Rainis 15057
2012-02-15 16:48 Rainis

Editux36 rašė:
Visi įmonės buhalterinės apskaitos dokumentai turi būti saugomi įmonės archyve teisės aktuose nustatytą laiką. Dažnai už įmonės archyvą atsakingu asmeniu skiriama biuro administratorė.

Ar klausimą skaitėte?
Editux36 Editux36 627
2012-02-15 16:48 Editux36
Taigi privatūs juridiniai asmenys privalo:

1) saugoti dokumentus patikimoje ir saugioje aplinkoje, įvertindami galimus rizikos veiksnius. Tai reiškia, kad vieta, kurioje saugomi apskaitos dokumentai, turi būti pritaikyta dokumentams saugoti.

2) išsaugoti savo veiklos dokumentus teisės aktų nustatytą laiką, kad būtų užtikrinti veiklos įrodymai, apsaugotos su ja susijusių fizinių ir juridinių asmenų teisės. Bendras apkaitos dokumentų saugojimo terminas – 10 metų, tačiau kai kurie apskaitos dokumentai turi būti saugomi ir ilgau, pavyzdžiui, darbo užmokesčio apskaitos dokumentai turi būti saugomi 50 metų;

3) užtikrinti, kad turimi elektroniniai ir kiti dokumentai, prie kurių prieinama tik specialios įrangos priemonėmis, išliktų autentiški, patikimi ir prieinami visą jų saugojimo laiką. Kartu su šiais dokumentais turi būti saugoma ir kontekstinė informacija.
Editux36 Editux36 627
2012-02-15 16:50 Editux36

Rainis rašė:

Editux36 rašė:
Visi įmonės buhalterinės apskaitos dokumentai turi būti saugomi įmonės archyve teisės aktuose nustatytą laiką. Dažnai už įmonės archyvą atsakingu asmeniu skiriama biuro administratorė.

Ar klausimą skaitėte?


Kokį???
Rainis Rainis 15057
2012-02-15 17:01 Rainis

Editux36 rašė:



Kokį???

Tylla visai ne apie archyvus klausė...
Editux36 Editux36 627
2012-02-15 17:06 Editux36

Rainis rašė:

Editux36 rašė:



Kokį???

Tylla visai ne apie archyvus klausė...


O apie ką??? smile Gal apie vakaryksti Valentinuką smile ... smile smile smile
Ulita Ulita 1818
2012-02-15 17:08 Ulita

amadina22 rašė:
Ar nesukti galvos ir rodyti, kad auto suremotuotas 2012-01-10?

jeigu draudimas padengs draudiminio įvykio žalą 2012 m. tai aš ir patirtas sąnaudas traukčiau į 2012 metus.
Rainis Rainis 15057
2012-02-15 17:09 Rainis

Editux36 rašė:
O apie ką??? smile Gal apie vakaryksti Valentinuką smile ... smile smile smile

Na matosi, kad neblogai atšventei... gal archyve ir šventėte, kad net dabar vaidenasi?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui