Vanil rašė: Sveiki visi!
Gal galėtumėt pagelbėti?
Įmonės darbuotojai išvyko į komandiruotę. Įsakymas parašytas, dienpinigiai išmokėti. Pagal įsakymą ir lėktuvų bilietus jie šiandien turi išskristi atgal į Lietuvą, bet, dėl neaiškių priežasčių lėktuvas užlaikomas, bent jau dienai, o gal ir ilgiau. Ten jiems duoda viešbutį, bet kaip su dienpinigiais? Ar turiu sumokėti dienpinigius ir už tą papildomai išbūtą komandiruotėje laiką? Kaip turėčiau traktuoti jų nebuvimą? Rašyti dar vieną įsakymą dėl komandiruotės pratęsimo?
Sos...
Kaip elgtis?
[quote:ec4698bd33]Komandiruotės į užsienį atveju iš pajamų gali būti atskaitomos dienpinigių išlaidos, apskaičiuotos
už faktiškai išbūtą užsienyje laiką (įskaitant išvykimo iš Lietuvos Respublikos ir parvykimo į ją dienas), neviršijančios Lietuvos Respublikos finansų ministro 1996 m. lapkričio 21 d. įsakymu Nr. 116 nustatytų dienpinigių normų. [/quote]
Manyciau, jog reiketu parasyti isakyma, jog sumakomi papildomi dienpinigiai uz isbuta uzsienyje laika, del tam tikros priezasties. Taciau kyla klausimas ar darbuotojas dirba ta diena ar "atostogauja".