mkristi rašė: ir buvom naivūs, tik kai įsidarbino, mus perspėjo, kad į prastą įmonę įsidarbino, bet savo nelaimei, neklausėm
Nenusiminkit, viskas išsispręs, nebegalit sau leist dirbt veltui, nebedirbkit. Pravaikštos, juokai tos pravaikštos šiame gyvenime. Kai situacija tokia, kai jau riedi su pagreičiu žemyn, turi rasti jėgų ir proto , pasakyti laiku" STOP" . Kai pasiskaitai kai kurių buhalterių nuomones, pagalvoji, kad kai kurie iš medžių iškritę arba nedirba tokiose įmonėse. Tikriausiai nedirba, nes tokiose įmonėse nėra nei kompiuterio, nei interneto, nes nereikia nei mokesčių mokėt ir algų skaičiuot. Ar kas žiūrėjot, kokia alga siūloma tolymųjų reisų vairuotojams LDB psl? 800 arba 1200Lt.
Atsegei už reisą tiek šimtukų ir viskas. Labiausiai trūksta šiandien vairuotojų į Rusiją, lengviausia įsidarbint. Ima visus, net be patirties. Šiandien Rusijoje vėl atgijo reketas, pats paprasčiausias reketas, užpuolami vairuotojąi, mokamos duoklės,atimami kroviniai. O lietuviškiems darbdaviams svarbiausia parvykti į Lietuvą su pilnais bakais. Manot tą kurą pardavinėja vairuotojai? Juokinga. Čia darbdavio pinigai. Pvz kelionė į Europą. Nuvažiavai iki Lenkijos, o ten negali įsipilti kuro, nes nėra įmonės kortelėj pinigų, arba grįžai pereikvojai kuro, nes važiavai ne pačiu trumpiausiu keliu. Niekam nerūpi, kad kuro nepavogei, perdaug nuvažiavai km ir jau esi skolingas. Kad ir tokia situacija, nauja mašina, kompiuteris rodo kuro sunaudojimą, bet darbdavys išskaičiuoja už pereikvotą kurą, nes kuro normą jis nustato pasitaręs su buhalteriu. ir visiškai nesvarbu ar tu kamštyje ar tavo krovinys kažkiek valgo "kuro". Jeigu dirbtum užsienio kompanijoj, turbūt dabdavys taip nesugalvotų. Apie tokius išradėjus galima tiesiog knygą parašyti, ką ten, Europai dar mokytis ir mokytis iš mūsų.
Aišku yra Lietuvoje ir tikrų vėžėjų, bet pas juos laisvos darbo vietos, taip lengvai nerasi. Kitaip sakant, geros vietos laisvos nebūna.