Klaudijaa rašė:
Turiu kaimo bendruomenės praėjusių metų balansą, ir jame prie atsargų įrašyta 10200 Eur suma, buvusi buhalterė sako jog čia yra jų inventorius (stalai, kėdės, spintos ir pan.) Nelabai suprantu ar bendruomenių atsargų apskaita skiriasi nuo kitų įstaigų, nes šiaip nusiperkam, atiduodam naudoti ir nusirašome į sąnaudas, jokio atsargų likučio balanse nebūna, o kaip su bendruomenėmis, ar yra kitaip ?
Principas - tas pats.
TAČIAU - kadangi nėra niekur taisyklėse parašyta, kad pradėtą naudoti inventorių REIKIA nurašyti, tai įstaigos (beje kaip ir kitos įmonės, dirbančios pagal VAS) pačios pasirenka inventoriaus apskaitos principus. Vieni nurašo iš karto, kiti papildomai apskaito užbalansyje, dar kiti - nurašo tik tada, kai "sunaudoja".
Tai turi būti aprašyta apskaitos politikoje.