Aš čia iš tos serijos, kad nieko nieko nesuprantu apie asociacijų apskaitą
Asociacija įsteigta 2008 m. vasarį. Tad visa gyvavimo istorija trumpa.
1. Steigėjai iš savo kišenės mokėjo visas steigimo išlaidas. Pagal įstatus turėjo atsiimti per 6 mėn. nuo steigimo, bet neatsimėmė, nes nebuvo pinigų. Ką daryti su tom išlaidom?
2. Į sąskaitą banke buvo įnešta papildomai 95 Lt, generatoriaus išėmimui ir pirmiem veiksmam sąskaitoje. Ka daryti su šiom pajamom? Kaip tokį įnaša apskaityti?
3. Į sąskaitą vienas iš steigėjų įnešė 2300 Lt kaip Paramą, nes reikėjo apmokėti s/f. Ar tokiai paramai reikia pildyti FR0478?
4. Gauta 2 proc. nuo GPM iš VMI. Kaip apskaityti?
5. Iš tos įneštos paramos ir tų 2 proc. apmokėtos s/f už lankstinukų gamybą, dalyvavimą parodoje.
6. Kaip su FA, ar reikia ją pristatyti? ar reikia man daryti balansą, veiklos ataskaitą, pildyti PLN203 ar dar kokias kitas formas.
P.S. Operacijų tikrai neįvyko daug, tikiuosi atsiras, kas galės išdėstyti ką daryti kaip ABC