elinga80 rašė: Sveiki, gal žinote ar teisingai pasielgė įmonė taip išrašiusi PVM sf? Balandžio mėnesį už paslaugas avansu buvo sumokėta 1800 lt., be jokios avansinės sąskaitos faktūros, tiesiog taip (nežinau kokiu susitarimu, nes dirbu tik mėnesį). Gegužės mėnesį buvo išrašyta PVM sąskaita faktūra ir visa bendra suma 4000 lt., ir tą patį mėnesį sumokėta 2200 lt. Dėkoju
Apie PVM sąskaitas faktūras klausinėkite PVM sąskaita faktūra temoje.
Apie sąskaitas faktūras - sąskaita faktūra temoje.
(tai du skirtingi dalykai).
Viskas čia gerai.
Mums daugelis sąskaitas apmoka daliniais mokėjimais.
Po truputį, po truputį daro pavedimus tol, kol surenka visą sumą :)
Išankstinės sąskaitos yra jūsų tarpusavio reikalas. Jos niekur neregistruojamos. Jos nebūtinos. Aišku, dėl bendros tvarkos mes labai mėgstame naudoti išankstines sąskaitas.. kad žinotume, kas padarė ir už ką pavedimą tą balandžio mėnesį :)
bet jei Jūs įplaukų gavote iš to kliento tiek, kiek parašyta toje bendroje sąskaitoje - viskas puiku :)