prosas rašė:
dividi rašė: 2006 metais keitėm įm. įstatus t.y. įmonės buveinės adresą, dokumentus tvarkė verslo paslaugų įmonė, mums VMI atskirai pranešinėti nereikėjo kadangi VMI pakeitimus mato iš RC. Tačiau pats ofisas yra kitu adresu, kur ateina visa korespondencija, ar reikia apie tai pranešti VMI.
Man dar nesuprantamas vienas dalykas, naujuose įstatuose, tokio žodžio kaip registracijos adresas, net nėra, yra tik buveinės. Taip taip išeina, kad ir registrasijos ir buveinės adresas yra vienas ir tas pats???? Tai tada kaip vadinasi tas adresas, kur yra ofisas....gal padalinys???
Taip.
Jei ofisas yra kitu adresu, nei mato registrų centras,
tai VMI reikia teikti FR0791.
Ir ten priede, kur padaliniai nurodyti tą adresą.
Ir jei patalpos ne jūsų, tai reikia dar nurodyti ir savininką
ir jo kodą (asmens kodą).
Aš ant šito reikalo dabar kaip tik pasimoviau,
tai kai kilo VMI - vos nuo baudos išsisukau.
Tai kaip suprantu, nuo baudos matyt neišsisuksim, kadangi šias patalpas įmonė nuomojasi nuo 2004 m.