Atsakymas iš RC:
Laba diena,
informuojame, kad Juridinių asmenų registrui teikiamos įstatymų ir juridinio asmens steigimo dokumentų nustatyta tvarka patvirtintos finansinės ataskaitos. Pagal šiuo metu galiojančius teisės aktus finansinės ataskaitos turi būti pasirašytos vadovo (nurodomos jo pareigos, vardas ir pavardė) ir vyriausiojo buhalterio (buhalterio) arba kito asmens, galinčio tvarkyti buhalterinę apskaitą (nurodomos pareigos, vardas ir pavardė).
Jeigu juridinis asmuo finansinių ataskaitų rinkinį rengia ir tvirtina ne finansinių ataskaitų elektroninio formato rinkiniuose, interaktyviai (angl. on-line) užpildžius nustatytą finansinių ataskaitų elektroninio formato rinkinį, pridedamuose dokumentuose turi būti įkeliama ir pateikiama patvirtintų finansinių ataskaitų PDF formato byla (atsižvelgiant į rengiamo finansinių ataskaitų rinkinio sudėtį, joje teikiami patvirtinti: balansas, pelno (nuostolių) ar veiklos rezultatų ataskaita, pinigų srautų ir nuosavo kapitalo pokyčių ataskaitos). Metinių finansinių ataskaitų rinkinių pateikimo tvarką ir Vartotojo vadovą rasite mūsų interneto svetainėje pagal nuorodą (
www.registrucentras.lt/p/62)
Iš tiesų tai klausiau ar turi būti parašai ant ataskaitų, kurias reikia nuskenuoti.
Pirmą kartą paprašė įmonės pavadinimo ir kodo?
Lyg tai liestu tik tam tikrą įmonę. Nesuprantu kam ten tokia paslauga reikalinga. Nes užduoti bet kokį klausimą, kuris neliečia tam tikro JA, vistiek paprašo pavadinimo ir įmonės kodo, lyg tai liestu tik kažkokią vienintelę įmonę.