Gemini rašė: Labai ačiū, mkristi. Tai UAB jūs pajamas ir sąnaudas pradėsite kaupti nuo 0? O paskui PM skaičiavimo tikslais, tiesiog išvesite bendrą rezultatą? Šiaip galvojant, kad tai tarpinis balansas, nereikėtų nieko uždarinėti
Procedūros, būtinos rengiant metinę atskaitomybę, bet nereikalingos sudarant tarpinę finansinę atskaitomybę, yra pajamų ir sąnaudų sąskaitų (taip pat ir turto bei nuosavybės sąskaitų, jeigu įmonė jas uždaro finansinių metų pabaigoje) uždarymas, tarpinės atskaitomybės auditas.
Bet turbūt reorganizuojant, truputį kitaip viskas
Na, manau, kad taip, reorganizuojant viskas kitaip. Turite paskaičiuoti, kiek turite pelno reorganizavimo dienai. Gale metu taip ir darysiu, vėl uždarysiu 5 ir 6 kl. sąskaitas ir paskaičiuosiu pelna, paskui ji pridesiu prie jau reorganizavimo dienai paskaičiuoto pelno. Na, manau, kad turėtų būti gerai. Čia šiuo klausimu galėtų dar protingosios mūsų kolegės pasisakyti, bijau jus suklaidinti.