Saule65 rašė:
Ačiū labai. o sakykit jeigu yra remontuojamos pvz tos patalpos tai remontuoja pirmoji įmonė ji išrašo tada sąskaitą antrai įmonei. O pirmoji mažina sąnaudas savo remonto, nusidėvėjimo?
Patalpos priklauso pirmai įmonei. Ji remontuoja tas savo patalpas. Prie ko čia antroji įmonė? Nieko kompensuoti ar apmokėti ji neturi, ir jokių sąskaitų išrašinėti nereikia, nes kiek suprantu iš klausimo, kol kas jokios nuomos ar panaudos sutarties nėra arba paklausėja jos neturi. Tik leista tuo adresu registruoti įmonę, ir viskas.
O kai bus sudaryta nuomos sutartis, tai:
- pirmoji įmonė galės išrašinėti antrajai įmonei sąskaitas už komunalinius patarnavimus;
- arba leis, kad antroji įmonė įsirengtų savo apskaitos prietaisu ir savo vardu sudarytų sutartis su paslaugų teikėjais;
- nuomos sutartyje numatys tokią sumą už patalpų nuomą, kuri ne tik kompensuos patalpų nusidėvėjimą, bet ir leis iš nuomos uždirbti.
Kažkaip keistai jūs tą situaciją įsivaizduojate. Nesvarbu, kad įmonę įsteigė tie patys akcininkai, įmonės atskiros ir savo veikloje visiškai savarankiškos, o santykiai tarp jų apibrėžiami sutartimis, ir tiek.