Negalu nepasidalinti : kai kelinta diena RC jau nedirba, t.y.po kelinto tai karto pagaliau prisijungi, tada greitai greitai užpildai, bet kai paprašai ką nors pridėti ar patikrinti, tada užkomba viskas ir pagaliau išmeta.
Tada aš negalėdama prisikambinti RC, parašiau jiems laišką, kad jaučiuosi nesaugi, nes kiekvieną kartą jungiuosi su savo elektroniniu parašu ir iš jų puslapio esu išmetama, o ne išeinu normaliai. Taigi, mano duomenys kažkur pakimba. Tai štai ką jie man atsakė, gražu pažiūrėti. Na, mes tikrai virstame kreivų veidrodžių karalyste
Laba diena,
informuojame, kad konsultacijos elektroniniu paštu neteikiamos, todėl Jūsų kreipimasis nebus nagrinėjamas.
Maloniai primename, kad klausimus dėl Registrų centro veiklos ir teikiamų paslaugų galite užduoti internetu interaktyvaus konsultavimo svetainėje
info.registrucentras.lt arba Informacinei tarnybai telefonu (8 5) 268 8262.
Norėdami pateikti oficialų paklausimą ar prašymą elektroniniu būdu, elektroniniu parašu pasirašytą prašymą (kaip laiško priedą) siųskite Registrų centro elektroninio pašto adresu info@registrucentras.lt.
Prašymas turi būti parašytas valstybine kalba ir pasirašytas. Prašyme turi būti nurodytas vardas, pavardė, gyvenamosios vietos adresas (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jeigu kreipiasi juridinis asmuo) ir duomenys ryšiui palaikyti. Asmens prašymas, pateiktas elektroniniu būdu ir pasirašytas elektroniniu parašu, yra prilyginamas prašymui raštu.
Elektroniniu būdu pateiktas dokumentas sudaromas taip, kad prašymą gavusi įmonė galėtų:
- atpažinti elektroninio dokumento formatą;
- atidaryti ir apdoroti jį elektroninių dokumentų valdymo sistemos ar kitų įmonės naudojamų informacinių technologijų priemonėmis;
- atpažinti prašymo turinį;
- identifikuoti elektroninį parašą ir prašymą pateikusį asmenį.
Linkime Jums geros dienos!
Registrų centro Raštinė