Transporto įmonių darbo laiko apskaita

T
tutska2 27
2012-09-12 16:12 tutska2

Kristiana__ rašė:
Darbo grafikų nepildom vairuotojams, o tabelį, jeigu atsiųsim, bus skirtingas nei tų buhalterių, kurių klausei ir kitų atsiuntusiųjų - ką darysi? Pildyti reikia teisingai. Ir konkrečius klausimus užduoti dėl tabelių pildymo, kad būtų aišku, kas teisinga. Manai iš pavyzdžio matysi, kaip reikia pildyti?

Gerai, bandau sukonkretint klausimus.
Pvz 1d. vairuotojas dirbo is viso 8val 50min komandiruoteje, is ju 2 val. 20 min naktiniu.
Duomenys pagal tachografa. 9.00-10.15, 12-15.00, 18-20.15, 23-01.20
Tai tabelio 1eiluteje rasysit 8.50 fakt. dirbtas laikas
2 eiluteje rasysit 2.20 naktines
3 eiluteje rasysit K raidele.
Pvz 2d. vairuotojas dirbo 2val komandiruoteje, is ju 2 val. naktiniu.
Tai tabelio 1eiluteje rasysit 2.
2 eiluteje rasysit 2
3 eiluteje rasysit K raidele.
Teisingai pildau ar ne?
Ir man nelabai aisku tada jei nepildote darbo grafiku, tai kur rasote tikslu vairuotoju darbo laika, nes pas mus buna, kad vairuotojas dirba per diena su kokiom 3-5pertraukom, nes tai pasikrauna, tai issikrauna ir t.t tai nera to istisinio nepertraukiamo darbo. O jei ateis kokie tikrintojai tai manau pareikalaus tikslaus darbo grafiko, kad matytu kiek poilsiavo ir dirbo su pertraukomis ta diena. Ir kada vairuotojams skaiciuoti poilsio dienas, sestadieniais, sekmadieniais, nes kitos buhalteres uz sestadieni duoda kita diena koki laisvadieni ir to sestadienio jau netraukia kaip poilsio dienos. Bet kaip laikantis istatymo teisingai reiketu pildyti?
Ech painu cia su tais vairuotojais, istatymuose sunku susigaudyt tai gal atsiras kokia buhaltere, kuri tuos tabeliu pildymus puikiai perpratusi? Jei nesinori uz dyka pasidalint informacija ir gaist brangaus savo laiko, tai galeciau ir atsilygint, tik brukstelkit savo kontaktus i asmenine zinute

arosirma rašė:
sveiki,
viską perskaičiau, bet dar iškilo keli klausimai, dirbame tik LT, todėl kažkaip nekreipiau dėmesio į tas "šaibas", rašiau po 8 val ir tiek, bet dabar suabejojau, manau reiktų pasitaisyti ir perskaičiuoti...

1. nuo kada vairuotojui skaičiuoti darbo laiką, nuo "šaibos" įdėjimo, ar nuo važiavimo pradžios?
2. jei pradėjo važiuoti 6.15, tai 45 min. naktinis tarifas?
3. jei "šaiboje" matosi, kad stovėjo valandą, 15 min, 30 min., tai ar galima tai laikyti poilsio pertraukomis ir netraukti į darbo laiką?
pertraukos būna skirtingu laiku, po kelias per dieną, ir kaip tai įforminate, atskirą kažkokį grafikiuką-skaičiuoklę pildote-vedate?

tokios situacijos būna, kai daug darbo valandų susidaro per dieną, nuo vairavimo pradžios iki pabaigos, pvz 12, bet tuos tarpus pavertus poilsio valandomis, gaunasi normaliai, telpama į tas įstatymo nustatytas 9 valandas.
Kaip manote?
Laukiu komentarų, gal kas turėjo reikalų su institucijomis, dėl tų poilsio val.
AČIŪ


Ir mano domintu atsakymas i siuos klausimukus.

Is anksto dekoju
2012-09-13 09:23 Kristiana__
Pildot teisingai.
Mes pildom darbo laiko apskaitos tabelius. Tai tabelis nurodo tikslų dirbtų valandų kiekį, o darbo grafikai yra sudaromi 2 savaites prieš mėnesį.
Kaip ten skaičiuojasi tos valandos pas vairuotojus, aš nesigilinu, nes yra programa, kuri nuskaito vairuotojų korteles ir ten jau viskas surašyta. Tą mums daro kita įmonė.



tutska2 rašė: Gerai, bandau sukonkretint klausimus.
Pvz 1d. vairuotojas dirbo is viso 8val 50min komandiruoteje, is ju 2 val. 20 min naktiniu.
Duomenys pagal tachografa. 9.00-10.15, 12-15.00, 18-20.15, 23-01.20
Tai tabelio 1eiluteje rasysit 8.50 fakt. dirbtas laikas
2 eiluteje rasysit 2.20 naktines
3 eiluteje rasysit K raidele.
Pvz 2d. vairuotojas dirbo 2val komandiruoteje, is ju 2 val. naktiniu.
Tai tabelio 1eiluteje rasysit 2.
2 eiluteje rasysit 2
3 eiluteje rasysit K raidele.
Teisingai pildau ar ne?
Ir man nelabai aisku tada jei nepildote darbo grafiku, tai kur rasote tikslu vairuotoju darbo laika
1. nuo kada vairuotojui skaičiuoti darbo laiką, nuo "šaibos" įdėjimo, ar nuo važiavimo pradžios?
2. jei pradėjo važiuoti 6.15, tai 45 min. naktinis tarifas?
3. jei "šaiboje" matosi, kad stovėjo valandą, 15 min, 30 min., tai ar galima tai laikyti poilsio pertraukomis ir netraukti į darbo laiką?
pertraukos būna skirtingu laiku, po kelias per dieną, ir kaip tai įforminate, atskirą kažkokį grafikiuką-skaičiuoklę pildote-vedate?

tokios situacijos būna, kai daug darbo valandų susidaro per dieną, nuo vairavimo pradžios iki pabaigos, pvz 12, bet tuos tarpus pavertus poilsio valandomis, gaunasi normaliai, telpama į tas įstatymo nustatytas 9 valandas.
Kaip manote?
Laukiu komentarų, gal kas turėjo reikalų su institucijomis, dėl tų poilsio val.
AČIŪ


Ir mano domintu atsakymas i siuos klausimukus.

Is anksto dekoju
[/quote]
T
tutska2 27
2012-09-13 20:29 tutska2
Kristiana aciu, del tabeliu tada viskas aisku, o del darbo grafikeliu tada reik kazka sumastyt. Nes mums jokia firma netvarko ir netvarkys. Tai gal galetumet imest man i az koki sabloniuka, uzpildyta tos imones, nes net neisivaizduoju kaip visa tai turetu atrodyt o internete irgi nerandu jokio pavyzdelio smile
2012-09-14 09:01 Kristiana__
Mes nedarom grafikų smile


tutska2 rašė:
Kristiana aciu, del tabeliu tada viskas aisku, o del darbo grafikeliu tada reik kazka sumastyt. Nes mums jokia firma netvarko ir netvarkys. Tai gal galetumet imest man i az koki sabloniuka, uzpildyta tos imones, nes net neisivaizduoju kaip visa tai turetu atrodyt o internete irgi nerandu jokio pavyzdelio smile

B
BrigitaB 176
2012-09-14 09:08 BrigitaB
Labas rytas,

klausimas tiems transportininkams, kurie nepildo darbo grafikų vairuotojams.
Pagal ką jūs sprendžiate ar jis dirbo poilsio dienomis ar ne? Pagal "ofisinį" ?
A
Alina55 11024
2012-09-14 12:43 Alina55
Pagal skaitmeninių juostų duomenis, pagal "ofisinį"
I
igorvorobjov 414
2012-09-14 17:49 igorvorobjov
Pagal skaitmeninių juostų duomenis, tai čia reik suprast atbuline data? Bet taip gali susidaryti nukrypimai nuo darbo kodekso normų ir tada reikės mokėti darbuotojui už darbą per išeigines dvigubai.
A
Alina55 11024
2012-09-14 19:15 Alina55
Ne, ne atbuline data, vairuotojai, (kai komandiruotės persikelia į sekantį mėnesį), mėnesiui pasibaigus, faksu atsiunčia atšviestas skaitmenines juostas, jų pagrindu užpildome DLAŽ, skaičiuojame atlyginimą ir jokių problemų... Taip, mokame už darbą šv., poilsio dienomis, naktines valandas, viršvalandžius.
U
uoga3 180
2012-09-14 22:01 uoga3
Labas vakaras, turiu klausimėlį dėl atsargų kortelių.Kada gauname kvitukus už kurą, rašome į atsargų kortelę kiekį litrais, kainą ir sumą. Kai sunaudojame reise nurašome ir t.t. Tai klausimas tame, kai gauname kvitą su degalais ir nuolaida pvz. 100l 4,70lt/l 470lt. Nuolaida 8 lt suma mokėti 462lt. tai kortelėj rašau 100 4,70 ir 462 .o jei sunaudoju 50l 4,70 235lt Tai ta suma(235lt) jau yra neteisinga, kadangi kuro kaina gaunasi mažesnė. Parašykite prašau kaip jus darote? Nežinau ar aiškiai sugebėjau paklausti. smile
vovere vovere 25997
2012-09-14 22:04 vovere
tai rašote be nuolaidos kiek sumokėjote, bet tokių kortelių jau seniai neesu mačius smile
U
uoga3 180
2012-09-14 22:07 uoga3
bet sumokėjome tai su nuolaida.Tai jus kortelių nepildote, o tiesiogiai apskaičiuojate per reisą sunaudotą kurą ir nurašote per aktus?
vovere vovere 25997
2012-09-14 22:16 vovere
tai ir pajamuojate su nuolaida tiek kiek sumokėjote.
pajamuoju kurą į 20 sąskaitą o paskui nurašau
U
uoga3 180
2012-09-14 22:19 uoga3
Supratau, ačiū gero ir gražaus vakaro :)
I
igorvorobjov 414
2012-09-15 13:37 igorvorobjov
Nurašinėti reikia pagal FIFO, o ne konkrečiom kainom.
U
uoga3 180
2012-09-16 09:53 uoga3
sutinku, kad naudojame FIFO metodą, bet kortelėj įrašome ir kainas ir sumą už kurią pirkome kurą. Tuomet kai gauname čekius surašome tarkim 15d 200l už 4,7lt viso xxxlt
16d 150l už 4,65lt viso xxxlt
25d 50l už 4,7lt viso xxxlt tarkim paskaičiuojam ir matom , kad sunaudojo kuro 375l , o 25l liko likutis, tai kortelėj ir žymime sunaudojo 200l po 4,7, tada 150l po 4,65lt, ir 25l po 4,7lt xxxlt Bet kai būna čekiuose nuolaida, kaip tada? jei jūs pildote, kaip rašote? nes pirkimo kaina tarkim 4,7lt/l, o jei buvo nuolaida, automatiškai yra mažesnė. Tačiau mes matome ne sumažintą kainą, o tik nuolaidą. Nežinau ar suprantamai klausiu smile
vovere vovere 25997
2012-09-16 10:02 vovere
tai tiesiog mažinate kainą, kas jums neaišku? minusuojate nuolaidą, tada pvm'ą ir išskaičiuojate kainą.
U
uoga3 180
2012-09-16 10:18 uoga3
ar ir jus tiesiogiai per aktus nurašote ir nepildote atsargų kortelių. O aktuose tiesiogiai rodote tik kiekį ir sumą, be kainų. smile
U
uoga3 180
2012-09-16 10:30 uoga3
Atsiprašau, Voveryte, gavosi, kad antrą kartą jūsų klausiu to paties. Man įdomu pasidarė ar kiti irgi atsargų kortelių nepildo, o tiesiogiai per aktus nurašo, kuriuose nesimato kainų, o tik kiekis ir suma.
vovere vovere 25997
2012-09-16 11:14 vovere
kodėl nesimato kainų? juk pajamuojant kurą reikalinga kaina
U
uoga3 180
2012-09-16 11:39 uoga3
ta prasme aktuose kiekis kaina ir suma, turi būti- taip? nes jau pradėjau painiotis smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui