Atostoginių skaičiavimas

pupyte pupyte 696
2014-07-01 16:49 pupyte
priimtas tai jis 1997 03....bet buvo, kad ir avansu eme jas, todel paskutinius kelis metus darydavom, kad 11 men. dirba tostogos, 11 dirba - tostogos...

man cia svarbiausia apskaiciuoti gerai uz vienerius metus neisnaudotas.



Tininga rašė:

pupyte rašė:
jam per 1m. priklauso 32k.d., nes dirba daugiau kaip 16m., tai 28+3+1, kaip dar kitaip galiu apskaiciuot?
paskutini kart atostogavo 2013 08 men.
Tai sakote, kad atostogų nepanaudojo tiksliai už vienerius metus? Kitaip tariant, už laikotarpį 2013-07-04 - 2014-07-03, nes lyg tyčia jo darbo pradžios data sutampa su atleidimo data? smile Nu gal. Jūs sakot, jūs žinot.


Tininga Tininga 50021
2014-07-01 16:58 Tininga

pupyte rašė:
priimtas tai jis 1997 03....bet buvo, kad ir avansu eme jas, todel paskutinius kelis metus darydavom, kad 11 men. dirba tostogos, 11 dirba - tostogos...
man cia svarbiausia apskaiciuoti gerai uz vienerius metus neisnaudotas.
Mieloji, ar jūs suvokiate, kad tas skaičius (32 k.d.) gali būti labai netikslus, juolab, kad regis tikslia atostogų apskaita pas jus nelabai "kvepia"? Juk atostogos skaičiuojamos darbuotojo darbo metais!
Nesuprantu, kam toks skaičiavimas reikalingas. smile Nebent kokiam referatui smile
J
jussi 151
2014-07-01 16:59 jussi
Laba diena,darbuotojas nori nuo 07.04 išeiti 14k.d. kasmetinių atostogų,ar paskutinė atostogų diena būtų 07.18d.
Ir dar klausimas, 06 mėn.DU išmokam 07mėn. ar reikia kartu sudėti su atostoginiais ar atskirai,o kaip NPD tada taikyti.
Tininga Tininga 50021
1 2014-07-01 17:00 Tininga
Ir pasakysiu, dėl ko taip knisuosi: vien tam, kad kai kas nors vartys šiuos puslapius ieškodamas informacijos ir atsakymo į sau rūpimą klausimą, galėtų suprasti, kaip turėtų būti daroma, ir nepasimestų tarp spėliojimų ir pasvarstymų...
pupyte pupyte 696
2014-07-01 17:10 pupyte
Aha, o tai pagal Jus, kiek jam priklausytu? 28 k.d.-33 k.d.-35 k.d. ?



Tininga rašė:

pupyte rašė:
priimtas tai jis 1997 03....bet buvo, kad ir avansu eme jas, todel paskutinius kelis metus darydavom, kad 11 men. dirba tostogos, 11 dirba - tostogos...
man cia svarbiausia apskaiciuoti gerai uz vienerius metus neisnaudotas.
Mieloji, ar jūs suvokiate, kad tas skaičius (32 k.d.) gali būti labai netikslus, juolab, kad regis tikslia atostogų apskaita pas jus nelabai "kvepia"? Juk atostogos skaičiuojamos darbuotojo darbo metais!
Nesuprantu, kam toks skaičiavimas reikalingas. smile Nebent kokiam referatui smile


Tininga Tininga 50021
2014-07-01 17:14 Tininga

pupyte rašė:
Aha, o tai pagal Jus, kiek jam priklausytu? 28 k.d.-33 k.d.-35 k.d. ?
Už 365 dienas jam priklauso 32 dienos, jei dirba nuo 1997 metų. Bet aš neturiu jokio supratimo, už kokį laikotarpį jūs skaičiuojate nepanaudotas atostogas šiam darbuotojui šiuo atveju. Panašu, kad ir jūs neturite smile
pupyte pupyte 696
2014-07-01 17:15 pupyte
Ir dar man pvz idomu, tarkim mano DU yra nuo to, ka as uzsidirbu, aisku oficeliai jis 1000, kaip ir visur, bet, kad ji gauti as turiu atlikti paslaugu, kad pasidengtu visa darbo vietos islaikymo suma. Ir tarkim, as nenoriu eiti atostogu, nes tuo laikotarpiu neuzdirbsiu pinigu. Tiesiog man atostogu nereikia. Ka tada? As kategoriskai atsisakau eiti atostogauti. Ka darbdavys su manim gali padaryt? Atimt darbo raktus, neileist i patalpas?
pupyte pupyte 696
2014-07-01 17:18 pupyte
Tai as skaiciuoju nuo paskutiniu jo atostogu....... 2013 08 men., ar negerai? Visai nesvarbu, kad jis atejas dirbt 1997 03 , jis imdavo ir avansu jas, sakykim, kitu metu saskaita. Ir taip susidare, kad tas laikotarpis gavosi jau ne 03 men., o 08. Ar taip nebuvo galima?


Tininga rašė:

pupyte rašė:
Aha, o tai pagal Jus, kiek jam priklausytu? 28 k.d.-33 k.d.-35 k.d. ?
Už 365 dienas jam priklauso 32 dienos, jei dirba nuo 1997 metų. Bet aš neturiu jokio supratimo, už kokį laikotarpį jūs skaičiuojate nepanaudotas atostogas šiam darbuotojui šiuo atveju. Panašu, kad ir jūs neturite smile


Tininga Tininga 50021
2014-07-01 17:24 Tininga

pupyte rašė:
Ir dar man pvz idomu, tarkim mano DU yra nuo to, ka as uzsidirbu, aisku oficeliai jis 1000, kaip ir visur, bet, kad ji gauti as turiu atlikti paslaugu, kad pasidengtu visa darbo vietos islaikymo suma. Ir tarkim, as nenoriu eiti atostogu, nes tuo laikotarpiu neuzdirbsiu pinigu. Tiesiog man atostogu nereikia. Ka tada? As kategoriskai atsisakau eiti atostogauti. Ka darbdavys su manim gali padaryt? Atimt darbo raktus, neileist i patalpas?
Darbdavys turi teisę pats jums nustatyti atostogų laiką (įsakymu), nes jo pareiga yra darbuotojams kasmet suteikti darbo kodekse numatytą poilsį.

Iš VDI komentarų:
Taigi, tuo atveju, jei darbuotojas piktybiškai per savo darbo metus nesinaudoja teise į kasmetines atostogas, bei darbdavio reikalavimu atsisako suderinti savo kasmetinių atostogų laiką, darbdavys, vykdydamas DK 169 straipsnyje nustatytą pareigą, pats turėtų savo nuožiūra nustatyti darbuotojo kasmetinių atostogų laiką, bei tai patvirtinti savo lokaliniais teisės aktais.
pupyte pupyte 696
2014-07-01 17:28 pupyte
a.....aisku, aciu Jums labai. Nunesu atspausdinus kaimynams, nes barasi iseja i rukomaji :) :) :)



Tininga rašė:

pupyte rašė:
Ir dar man pvz idomu, tarkim mano DU yra nuo to, ka as uzsidirbu, aisku oficeliai jis 1000, kaip ir visur, bet, kad ji gauti as turiu atlikti paslaugu, kad pasidengtu visa darbo vietos islaikymo suma. Ir tarkim, as nenoriu eiti atostogu, nes tuo laikotarpiu neuzdirbsiu pinigu. Tiesiog man atostogu nereikia. Ka tada? As kategoriskai atsisakau eiti atostogauti. Ka darbdavys su manim gali padaryt? Atimt darbo raktus, neileist i patalpas?
Darbdavys turi teisę pats jums nustatyti atostogų laiką (įsakymu), nes jo pareiga yra darbuotojams kasmet suteikti darbo kodekse numatytą poilsį.

Iš VDI komentarų:
Taigi, tuo atveju, jei darbuotojas piktybiškai per savo darbo metus nesinaudoja teise į kasmetines atostogas, bei darbdavio reikalavimu atsisako suderinti savo kasmetinių atostogų laiką, darbdavys, vykdydamas DK 169 straipsnyje nustatytą pareigą, pats turėtų savo nuožiūra nustatyti darbuotojo kasmetinių atostogų laiką, bei tai patvirtinti savo lokaliniais teisės aktais.


Tininga Tininga 50021
2014-07-01 17:30 Tininga

pupyte rašė:
Tai as skaiciuoju nuo paskutiniu jo atostogu....... 2013 08 men., ar negerai? Visai nesvarbu, kad jis atejas dirbt 1997 03 , jis imdavo ir avansu jas, sakykim, kitu metu saskaita. Ir taip susidare, kad tas laikotarpis gavosi jau ne 03 men., o 08. Ar taip nebuvo galima?
Reikia skaičiuoti darbuotojo darbo metais. Sakykime, jis pradėjo dirbti kovo 10 dieną. O 2013 metais panaudojo savo atostogas už laikotarpį 2012-03-10 iki 2013-03-09. Šiemet išeina. Tai už laikotarpį nuo 2013-03-10 iki išėjimo datos, 2014-07-04, jam priklauso 42,26 k.d. atostogų.
Gal dabar aiškiau, ką aš noriu pasakyti?...
pupyte pupyte 696
1 2014-07-01 17:35 pupyte
Taip, as supratau......


Tininga rašė:

pupyte rašė:
Tai as skaiciuoju nuo paskutiniu jo atostogu....... 2013 08 men., ar negerai? Visai nesvarbu, kad jis atejas dirbt 1997 03 , jis imdavo ir avansu jas, sakykim, kitu metu saskaita. Ir taip susidare, kad tas laikotarpis gavosi jau ne 03 men., o 08. Ar taip nebuvo galima?
Reikia skaičiuoti darbuotojo darbo metais. Sakykime, jis pradėjo dirbti kovo 10 dieną. O 2013 metais panaudojo savo atostogas už laikotarpį 2012-03-10 iki 2013-03-09. Šiemet išeina. Tai už laikotarpį nuo 2013-03-10 iki išėjimo datos, 2014-07-04, jam priklauso 42,26 k.d. atostogų.
Gal dabar aiškiau, ką aš noriu pasakyti?...


Tininga Tininga 50021
2014-07-01 17:44 Tininga

pupyte rašė:
Taip, as supratau......
Nu tai gerai.....
A
Alina55 11024
2014-07-01 19:36 Alina55

jussi rašė: Laba diena,darbuotojas nori nuo 07.04 išeiti 14k.d. kasmetinių atostogų,ar paskutinė atostogų diena būtų 07.18d.
Ir dar klausimas, 06 mėn.DU išmokam 07mėn. ar reikia kartu sudėti su atostoginiais ar atskirai,o kaip NPD tada taikyti.

Paskutinė atostogų diena 07.18, kad nesusipainioti, geriau išmokėti DU už 06 mėn. ir atskirai 07 mėn. atostoginius, o NPD taikote kiekvienam mėnesiui atskirai.
J
jussi 151
2014-07-01 20:34 jussi
atostoginių priklausytų 532,18 , NPD 570+PNPD 200(2vaikai),tai pajamų mokesčio 0.
Ar gerai paskaičiavau.O likusiai DU daliai už 07mėn. kada mokėsiu 08 mėn.ar taikyti NPD ,nes vėl didesnis gausis už DU.
A
Alina55 11024
2014-07-01 21:06 Alina55
Taip, pajamų mokesčio 0.
Kai paskaičiuosite DU už 07 mėn., pridėsite 07 mėn. atostoginius ir bendrai sumai perskaičiuosite pajamų mokestį.
J
jussi 151
2014-07-01 21:18 jussi
o jeigu eitų 28k.d atostogų,tai nuo 07.03-07.31,jei prašymą parašo 07.02d.,tai ar atleidžiama nuo termino išmokėti atostoginius prieš 3 dienas.
A
Alina55 11024
2014-07-01 21:23 Alina55
Taip, nes tai jau darbuotojo kaltė:
2012 m. LAT priėmė nutartį, kad neprivaloma laikytis 3 k. d., jei darbuotojas per vėlai parašo prašymą.
..................
Akivaizdu, kad pateikdamas prašymą dėl atostogų likus trims ir mažiau dienų iki jų pradžios, darbuotojas suvokia, kad darbdavys negalės įgyvendinti pareigos už jas apmokėti DK 176 str. 2 d. nustatytais terminais, ir, pasirinkdamas tokį savo veikimo būdą, su kitokia apmokėjimo tvarka sutinka. Taip darbuotojas išreiškia valią atsisakyti teisės reikalauti, kad šiuo pagrindu kasmetinės atostogos būtų pratęsiamos, ir už pratęstą laiką mokama kaip už kasmetines atostogas.
J
jussi 151
2014-07-01 22:16 jussi
pažiūrėkite prašau ar gerai,dirbta 07.01-07.02 ,atostogos 07.03-07.31
DU 2d.d*43,48 -- 86,96
atostoginiai 21d.d *48,38 --1015,98
išmoku kartu sudėjus 07.03d.
1102,94-743,24NPD *15proc.-53,96
A
Alina55 11024
2014-07-02 07:58 Alina55

jussi rašė: atostoginiai 21d.d *48,38 --1015,98

Trijų mėnesių VDU - 48,39 Lt
Mokesčius pasitikslinkite skaičiuokle:
tax.lt/skaiciuokles/atlyginimo_ir_mok...
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui