Pro pirštus nežiūrima.
Kaip tik ne seniai surašiau visiems klientams informacinius pranešimus: ką jie turi pateikti, kada jie turi pateikti ir kodėl jie turi pateikti.
Dėl jų į darbą varome net po darbo arba per išeigines, jeigu dega. Atsiliepiu darbo telefonu net po darbo. Tvarkau tai kas man nepriklauso.
Dirbu jau 4 metus. Nuo įmonės įkūrimo pradžios išėjo savo noru 2 apskaitininkė, nes kitur joms pasiūlė geresnį atlyginimą, šalia namų. Ir viskas.
Jus manę pažįstate, ne asmeniškai, bet iš šio forumo.
Kas galėtu pasakyti, kad nesu pedantė dokumentuose
Patikėkite manimi kokias scenas keliu įmonėje dėl datų, dokumentų atsiuntimo būdo ir pan.
Už mūsų įmonės darbą atsakau
Klientas moka tik tą sumą, kurį nurodyta sutartyje.
Man moka už teisines paslaugas atskirai ir tai ne visada. Esu gerietė.
Nereikia taip griežtai kalbėti apie tokias įmones.
Savo darbą myliu. Matau tą meilę darbui ir kitų darbuotojų akyse.
Aišku sunervina kartais tie klientai, bet ką daryti. Būtent, kad dėl jų darome viską. Tą patį, ką ir daro buhalteris vietoje, na gal tik kavos nenešioju.
Patys siūlome pasamdyti kažką vietoje, jeigu matome, kad niekas nesigauna. Pvz. turėjime 2 kavines, pasiūlėm - paaiškinom - sutiko - tvarka.
Kaip gali buti ne koks buhalteris, taip pat ir įmonė. Reikia tik atidžiai rinktis ir tiek. Kiekvienas renkasi pats. Dėl to nereikia varyti nei ant vieno, nei ant kito. Visur blogų pasitaiko.
Gyvenkime draugiškai