Jei jau prakalbom apie statybas, turiu skubų klausimėlį ir aš
Rytoj mūsų įmonė pridavinėja statinį (įrengtą dujų modulį esamoje degalinėje).
Esmė tokia: kad iš manęs vadovybė reikalauja, kad aš pasakyčiau to
objekto statybos kainą, kurią
reikia įrašyti į pridavimo aktą, o aš žinau, kad dar tikrai tam objektui bus šiokių tokių statybos išlaidų užbaigiamiesiems darbams (st.medžiagų), sąskaita už inventorizaciją ir pan.
Problema ta, kad aš juk turėsiu išsirašyti naujai pasigamintam ilgalaikiam materialiajam turtui PVM sąskaitą-faktūrą, ir, mano manymu,
šios dvi sumos turėtų sutapti (tiek pridavimo akte, tiek PVM sąskaitoje-faktūroje). Nes kur tuomet man reiks "padėti" kitas išlaidas, kurios dar bus, kuomet tie "žalčiai" užbaiginės darbus dar po objekto pridavimo? Labai norėčiau išgirsti kitų nuomonę šiuo klausymėliu
, nes statybos kainą vis tiek turiu pasakyti, ir vadovybei neįdomu, kaip aš paskui viską susitvarkysiu, bet, aišku, jei bus kas nors blogai, tai kalta būsiu aš