Samdyti buhalterį ar įmonę mokesčių tvarkymui

E
Emma 1993
2004-09-29 11:46 Emma
Ta mano įmonė irgi nei PVM mokėtoja, nei samdomų darbuotojų turi, plius savininkė pensininkė, tai dar ir SoDrai jokių atsakaitų nėra:). Vis tik reikia kvitukus išrašyti mokesčiams - kelių pvz. smile, privalomo sveikatos draudimo, pasakyti ar yra dar atsargų ir ko reikėtų nupirkti, kad nesigautų, jog dirbi be jokių medžiagų ir t.t. 1-2 val. per mėnesį darbo prisirenka, jei dirbi sąžiningai smile .
Linda6 Linda6 11854
2004-09-29 11:51 Linda6 2011-09-11 03-30

marsiete rašė: To Peto
Taigi bent jau 2 ataskaitos yra mėnesines.... smile PVM ir gyventojų pajamų mok.+ kasos aparatas


Taip, pripliusuok dar darbuotojus su visais vikruntasais (susirinkti visas iš jų pažymas), įdarbinimas, asmens kortelių tvarkymas, ligonlapiai, tabeliai,kasos aparato klaidų taisymas , dar priedo ir PVM mokėtojas! Neturiu laiko rašinėti, bet įtariu, kad tai parduotuvė su 4 darbuotojais. Tokios parduotuvės apskaita kainuoja 600 litų per mėn. o apyvarta tokia, kad įmonė- PVM mokėtoja! Ar atsiras norinčių už 100 Litų? Tikrai ne.O jei su darbdaviu dar pasikalbėsime, tai rasis ir IT, ir kuras, telefonai...... smile smile smile
Tiesi Tiesi 4035
2004-09-29 12:06 Tiesi 2011-09-11 03-30
Paskaičiuokim, protingieji kurmiai :)
tarkim apskaitos įmonei per mėnesį sumokama 100 Lt. Jei tai rimta įmonė, ji bus nemaža, vadinasi bus PVM mokėtoja. T.y. realus įmonės uždarbis mažėja iki 85 Lt. Kažkiek kainuoja patalpų išlaikymas, telefonai, darbuotojų išlaikymas (šis punktas bet kokiu atveju nepigus), ir nuo tos pačios sumos (jei žinoma kažkas lieka) dar mokamas pelno mokestis. Ar man kas nors gali paaiškinti sutarties už 100 Lt per mėnesį ekonominę naudą minėtai apskaitos įmonei?

Iš realaus gyvenimo. Nedidelės įmonės (keli samdomi darbuotojai, apyvarta nedidelė, bet kiek pamenu, buvo registruoti PVM mkėtojais) apskaitos firma už 500 Lt nepaėmė, pasakė, kad jiems neapsimoka.



marsiete rašė: [quote:b4467a02e1]Jei tik tiek operacijų, galiu ir aš patvarkyti tą įmonę. Baika.Manau,kad nebūtina samdyti firmos.

To Linda6
Ir už 100 Lt? Klausiu rimtai, nes manę praše surasti.[/quote]
P
peto 581
2004-09-29 12:08 peto 2011-09-11 03-30

Emma rašė: Ta mano įmonė irgi nei PVM mokėtoja, nei samdomų darbuotojų turi, plius savininkė pensininkė, tai dar ir SoDrai jokių atsakaitų nėra:). Vis tik reikia kvitukus išrašyti mokesčiams - kelių pvz. smile, privalomo sveikatos draudimo, pasakyti ar yra dar atsargų ir ko reikėtų nupirkti, kad nesigautų, jog dirbi be jokių medžiagų ir t.t. 1-2 val. per mėnesį darbo prisirenka, jei dirbi sąžiningai smile .


Aš paminėjau konkretų pavyzdį, konkrečiam klausimui.
Mano IĮ apskaitą užtenka tvarkyti vieną kartą per metus ir taškas. smile smile smile
Kita vertus mes diskutuojame apie apskaitos tvarkymą, o ne apie kvitukų išrašymą ar mokesčių sumokėjimą. Jei įmonės savininkas nesugeba užpildyti kvituko pats, dar geriau, finansininkas turi darbo kas mėnesį, todėl uždirba daugiau pinigų, o tai yra sveikintina.
Nepainiokime dviejų skirtingų dalykų: dokumentų pildymo ir jų suvedimo į apskaitos registrus.
Čia kalba eina apie labai smulkias įmones, kurioje finansininkas telefonu savininkui gali pranešti kas mėnesį kokius mokesčius reikėtų susimokėti.
Kas pasakys, kad aš neteisus, tegul pirmas meta į mane akmenį smile
Gal geriau akmenuką
E
Emma 1993
2004-09-29 12:15 Emma
Ką čia tokį didelį akmenukais mėtysi, dar gražos gausi:).
Jei aš būčiau savininkė, tai bet kokiu atveju norėčiau, kad mano įmonės apskaita būtų vedama kiekvieną mėnesį:). Aišku, yra sočiai savininkų, kuriems ta apskaita visai nerūpi, tai jiems tinka ir kas metai:).
E
Emma 1993
2004-09-29 12:18 Emma
Kvitukus aš rašau pati kompiuteriumi todėl, kad man patinka kai yra gražu smile, o rankom retai būna gražu, nebent moki labai jau gražiai rašyti smile .
Linda6 Linda6 11854
2004-09-29 12:18 Linda6 2011-09-11 03-30
Aišku, yra sočiai savininkų, kuriems ta apskaita visai nerūpi, tai jiems tinka ir kas metai:).[/quote]


[color=blue][/color]


Tik kad paskui moka kiek paprašai, kai viena vieta dega.... smile
P
peto 581
2004-09-29 13:07 peto
Aišku, yra sočiai savininkų, kuriems ta apskaita visai nerūpi, tai jiems tinka ir kas metai:).[/quote]

Taigi mes, gerb. kolegos, tam ir reikalingi, kad savininkams visai nerūpėtų ta apskaita, kad jie galėtų ramiai uždirbinėti pinigus sau ir mums.
O tas uždarbis mums ir priklauso nuo to, ar mes dirbame 1 kartą per mėnesį, ar 1 kartą per metus, nes patikėkit manim, nuo to kokiais intervalais mes dirbame tikrai nepriklauso darbo profesionalumas. Ar aš popieriukus suvesiu 12 kartų per mėnesį, ar 1 kartą - rezultatas bus tas pats. O jei savininkas nusprendžia, kad tai reikėtų daryti kas mėnesį, vėlgi pasikartosiu, sveikintina, mes uždirbame daugiau.
Aš dar kartą pabrėžiu, kad kalba eina apie IĮ, kurios deklaracijų teikimas metinis ir tai nėra gamybos įmonė, kurioje reikia apskaityti atsargas.
danaga danaga 1244
2004-09-29 13:31 danaga
Nuo savininko labai daug kas priklauso. Dirbu pagr darbe pagal DS, bet turiu ir PĮ- tvarkau apskaitą pagal sutartį. Oj, kokie skirtingi žmonės. Kai savininkas tvarkingas ir protingas - ir firmai sekasi neblogai, ir moka padoriai, ir dirbti malonu - tvarkingus dokumentus laiku atveža pats, pavedimai internetu ir t.t. Dar ir prieš Kalėdas apie dovanelę neužmirš. O kai savininkas beraštis (kaina vietoj 0,50 Lt parašo 0,50 ct), skupus ( dokumentus turiu pati pasiimti, internetas jam perbrangu, į banką privalau aš važiuoti, jei skambina į mob. telefona tai "švyturioja") - manot yra noras dirbti ?
F
finanskas 308
2004-09-29 13:34 finanskas 2011-09-11 03-30

peto rašė: Aišku, yra sočiai savininkų, kuriems ta apskaita visai nerūpi, tai jiems tinka ir kas metai:).


Taigi mes, gerb. kolegos, tam ir reikalingi, kad savininkams visai nerūpėtų ta apskaita, kad jie galėtų ramiai uždirbinėti pinigus sau ir mums.
O tas uždarbis mums ir priklauso nuo to, ar mes dirbame 1 kartą per mėnesį, ar 1 kartą per metus, nes patikėkit manim, nuo to kokiais intervalais mes dirbame tikrai nepriklauso darbo profesionalumas. Ar aš popieriukus suvesiu 12 kartų per mėnesį, ar 1 kartą - rezultatas bus tas pats. O jei savininkas nusprendžia, kad tai reikėtų daryti kas mėnesį, vėlgi pasikartosiu, sveikintina, mes uždirbame daugiau.
Aš dar kartą pabrėžiu, kad kalba eina apie IĮ, kurios deklaracijų teikimas metinis ir tai nėra gamybos įmonė, kurioje reikia apskaityti atsargas.[/quote]

Man visgi įdomu - kokia dalis individualių įmonių Lietuvoje turi teikti tik VIENĄ METINĘ deklaraciją? Mano ir mano pažįstamų buhalterių aptarnaujamų 42 individualių įmonių yra tik viena tokia smile
P
peto 581
2004-09-29 13:44 peto
Tik VIENĄ METINĘ smile
Tokių gal iš vis nėra, aš negirdėjau.
Aš savo IĮ pildau 2 deklaracijas: pelno ir kelių. Jos abi metinės.
Gal yra deklaracijų, kurių aš nežinau. Tada labai atsiprašau jeigu esu neteisus. smile
V
Vaikutis 135
2004-09-29 14:00 Vaikutis 2011-09-11 03-30

peto rašė: Tik VIENĄ METINĘ smile
Tokių gal iš vis nėra, aš negirdėjau.
Aš savo IĮ pildau 2 deklaracijas: pelno ir kelių. Jos abi metinės.
Gal yra deklaracijų, kurių aš nežinau. Tada labai atsiprašau jeigu esu neteisus. smile


o aš palaikau Peto, nes pati žinau, kad būna tokių IĮ (pvz. mano mamos) kur tereikia 2 deklaracijas į mentus užpildyti ir patikt VMI: kelių ir pelno mok. (na dar kas ketvirtį ataskaitos SoDrai).
Tai labai šauniai visus galus suvedu metams pasibaigus ir tai atlieku per pusdienį (faktiškai veikla vyksta tik 3 mėn. per metus)
P
peto 581
2004-09-29 14:07 peto
To VAIKUTIS
Ačiū už palaikymą smile
L
Linuke 70
2004-09-29 15:48 Linuke 2011-09-11 03-30
as pati dirbau audito
imoneje. vedziau apskaita imonems. vis tik manau, kad buhalteris reikalingas direktoriaus pasoneje.
nelabai rekomendruociau pskaita atiduoti vesti imonej, nes dazniausiai buna, kad po garsiu ar nelabai imones vardu apskaita veda studentai. arba darbuotojai buna taip apkrauti darbu, kad jie tiesiog fiziskai nebespeja visko padaryti
M
Markko 29
2004-09-29 17:32 Markko
vieningos nuomones kas geriau matau nera smile

gal kas galetu rekomenduoti kokia imone kuri gerai sutvarko visus buhalterinius reikalus

ar bent perspeti kuriu vengti


gavau pora rekomendaciju i privata , didelis dekui parasiusiems
L
Lea_deleted 1608
2004-09-29 19:27 Lea_deleted
Taip jau gavosi, kad mūsų įmonė grąžino buhalteija iš buh. paslaugas teikiančios įmonės atgal. Tiesa, toji įmonė skaitesi "audito". Na pasakysiu aš jums ir vaizdelį radom. smile Vienos temos dokumentus reikėjo ieškoti per kelis segtuvus (visiškas balaganas); elementarios aritmetinės ir mokestinės klaidos, dalykų, kurie yra būtini ir žinomi visiems buhalteriams nepadarymas, motyvuojant tai taip "neatvėžė dokumentų" (taip buvo su metine atsargų inventorizacija) - o priminti negalima buvo?; kruva neatitikimų skolose (24/45) (spėju kad per darbo kruvį tokiomis smulkmenom kaip suderinimo aktas neužsiminėjo) - o į mūsų klausymą "tai čia tikslūs likučiai ar ne?" atsakė "tai ko jus jaudinates? dirbant ir išlys kur nesueina". Žodžiu, padariau išvadą, kad savo firmos. nežiūrint ar maža ar didelė buhalterijos niekad neatiduočiau tokiom firmelėm.
M
Markko 29
2004-09-29 20:27 Markko 2011-09-11 03-30

Lea rašė: Taip jau gavosi, kad mūsų įmonė grąžino buhalteija iš buh. paslaugas teikiančios įmonės atgal. Tiesa, toji įmonė skaitesi "audito". Na pasakysiu aš jums ir vaizdelį radom. smile Vienos temos dokumentus reikėjo ieškoti per kelis segtuvus (visiškas balaganas); elementarios aritmetinės ir mokestinės klaidos, dalykų, kurie yra būtini ir žinomi visiems buhalteriams nepadarymas, motyvuojant tai taip "neatvėžė dokumentų" (taip buvo su metine atsargų inventorizacija) - o priminti negalima buvo?; kruva neatitikimų skolose (24/45) (spėju kad per darbo kruvį tokiomis smulkmenom kaip suderinimo aktas neužsiminėjo) - o į mūsų klausymą "tai čia tikslūs likučiai ar ne?" atsakė "tai ko jus jaudinates? dirbant ir išlys kur nesueina". Žodžiu, padariau išvadą, kad savo firmos. nežiūrint ar maža ar didelė buhalterijos niekad neatiduočiau tokiom firmelėm.


ir vel be imones pavadinimo smile

ar siame forume negalime mineti jokiu pavadinimu

nieko nesuprantu , kiek temu skaiciau niekur nemaciau ,kad butu konkreciai paminetas imones pavadinimas smile
L
Lea_deleted 1608
2004-09-29 21:28 Lea_deleted
To Markko
Kaip bebūtų, bet nenorečiau užsirauti ant galimybės atsidurti teisme. Žmonių visokių būna smile
Bet privačia žinute tuoj parašysiu (ir nerekomenduotiną firmą ir rekomenduotiną). smile
ileta ileta 307
2004-09-29 22:43 ileta
Iš šios diskusijos galima padaryti išvadą, kad geriausia jei samdyti įmonę tvarkančia apskaitą, tai tą kurioje visą tvakymą atlieka pats savininkas.
Rasele Rasele 795
2004-09-30 09:54 Rasele
Ir as galiu papasakoti apie imone, kuri tvarko apskaita. Is tokios peremiau apskaita.
Pateiksiu pavyzdi
Visas GPM deklaracijas patikslino, kai suzinojo, kad reiks perduoti apskaita. Gavosi nemazos nepriemokos, atsirado ir delspinigiai.
Paklausus apskaitos imones buhalteres, kuo remiantis ji pripazista sanaudas, ji tik pataruke peciais. ( PVZ. buvo avansu apmoketa uz komandiruote gruodzio men. komandiruote buvo jau sausi, visos islaidos buvo itrauktos i 2003 m. sanaudas.). Iki apskaitos ir dokumentu perdavimo, pamatytas klaidas as jiems nurodziau - pataise.
Komandiruotes dienpinigius skaiciavo mistine, apsidraudimo tvarka - moki maziau, busi ramesnis...........................
Galeciau papasakoti ir daugiau,
sefas suzinojes, kiek jie pridare klaidu, issireikalavo sutarties nutraukimo priede punkto, kad jie padengs nuostolius, kurie atsiras del ju apskaitos vedimo.
Apie tokias imones turiu bloga nuomone, nes ju darbuotojai supratimo neturi apie daugeli apskaitos taisykliu, o dirba mechaniskai, o daznai dar ir pagal bloga sistema.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui