Samdyti buhalterį ar įmonę mokesčių tvarkymui

M
Markko 29
2004-09-30 18:42 Markko 2011-09-11 03-30

Rasele rašė: Ir as galiu papasakoti apie imone, kuri tvarko apskaita. Is tokios peremiau apskaita.
Pateiksiu pavyzdi
Visas GPM deklaracijas patikslino, kai suzinojo, kad reiks perduoti apskaita. Gavosi nemazos nepriemokos, atsirado ir delspinigiai.
Paklausus apskaitos imones buhalteres, kuo remiantis ji pripazista sanaudas, ji tik pataruke peciais. ( PVZ. buvo avansu apmoketa uz komandiruote gruodzio men. komandiruote buvo jau sausi, visos islaidos buvo itrauktos i 2003 m. sanaudas.). Iki apskaitos ir dokumentu perdavimo, pamatytas klaidas as jiems nurodziau - pataise.
Komandiruotes dienpinigius skaiciavo mistine, apsidraudimo tvarka - moki maziau, busi ramesnis...........................
Galeciau papasakoti ir daugiau,
sefas suzinojes, kiek jie pridare klaidu, issireikalavo sutarties nutraukimo priede punkto, kad jie padengs nuostolius, kurie atsiras del ju apskaitos vedimo.
Apie tokias imones turiu bloga nuomone, nes ju darbuotojai supratimo neturi apie daugeli apskaitos taisykliu, o dirba mechaniskai, o daznai dar ir pagal bloga sistema.



nebezinauuuuuuu ka pasirinkti :)

mano imoneje pradzioje busiu tik as vienas
kadangi dirbu dar kitoje imoneje , jei ikurciau II nereiketu i sodra moketi kazkokio mokescio , jau vienas tvarkymas atkrenta

per menesi pradzioje bus kokia 10-30 uzsakimu( pinigu pervedimu per banka) is klientu
veliau gali kiek isaugti

kiek kainuotu tokios imones tvarkymas pas buhalteri ( kuriam tai n-eilis darbas) ir kiek tai galetu kainuoti mokesciu tvarkymu imoneje
ileta ileta 307
2004-09-30 19:24 ileta
Siūlau skaičiavimui tokį pavyzdį jei mokėsi įmonei tvarkančiai apskaitą 500LT tai konkrečiam darbuotojui kuris dirbs tą darbą liks apie 25-35%, LT nuo to sumos . Manau tai bus ne tik 20-30 pardavimo SF ,bet bus perkamos prekės ir kt paslaugos taip, kad operacijų skaičius didės , SODROS ataskaitos pačios paprasčiausios kaina dar priklauso nuo to kokiame mieste bus įmonė ir kokia veiklos sritis, bet apie min algą galit galvoti .
P
Paukstele 136
2004-09-30 19:28 Paukstele
Pas buhalteri kiek tai kainuos ? Firmoje uz faktura ar kasos orderi tai paimtu kokiu 3-5 Lt arba visai nesiimtu nieko daryti be 800-1000 nors zinau keleta kur apsiima ir uz 100-300 Lt tu tik ateik. Bet mano patarimas tau, tu turi pasamdyti zmogu, ne firma, tai mokek jam juodais jei mokesciu nenori moketi, koks skirtumas jei darbo ppradzioje daug nebus, bet su firma tai tu neturesi nei vieno zmogo kuris kiek nors butu susidomeje tavimi nes su tavimi tas zmogus tures dar 4-9 firmas ir tu busi jam toks pats ir tiesiog samdyk zmogu.
G
Gemini 1205
2004-09-30 19:57 Gemini
Aš Markko atveju tik už buhalterę. Firmelė maža, tikrai už indivuškės tvarkymą niekas daug neplešia. O juk tikrai atsiras visokių sekretorės darbų, nežinau ar tą darbą atlieka firmos. Aišku, visada palaikysiu tokią apskaitos firma, kur dirba vienas žmogus, kuris yra už viską atsakingas, bet su 10 auklių tikrai vaikas be galvos liks. Pamatysi, Markko, atsiras visokių klausimų, ne tik grynai buhalterinių, ir visada smagiau pasitarti su žmogum kuris dirba konkečiai TAU. Galų gale bus metinis pajamų deklaravimas, kuriame privalėsi dalyvauti kaip IĮ savininkas, ir tikrai bus daug patogiau, kai pašonėje turėsi žmogų, kuris padės . smile
M
Markko 29
2004-09-30 20:19 Markko
po paskutiniu zinuciu jau linkstu link buhalterijos tvarkymo per buhaltere
nes matau firmu tvarkoma buhalterija neideali smile

su buhaltere bent pasitarti gal bus galima

ir kainuos gal kiek pigiau ( kas verslo pradzioje manau yra svarbu )
jei jau normalios imones ima minimum apie 500 lt , pradzioje manau daugoka smile
ileta ileta 307
2004-09-30 21:07 ileta
Kaina tai abipusio susitarimo reikalas,mes kalbame apie orentacines kainas gal tai bus ir 250 -350 pirmus mėnesius , tai ne parduotuvė kur užrašyta kaina , kai susirasite kas jums dirbs tada ir sutarsite
P
peto 581
2004-09-30 21:20 peto 2011-09-11 03-30

Markko rašė: po paskutiniu zinuciu jau linkstu link buhalterijos tvarkymo per buhaltere
nes matau firmu tvarkoma buhalterija neideali smile

su buhaltere bent pasitarti gal bus galima

ir kainuos gal kiek pigiau ( kas verslo pradzioje manau yra svarbu )
jei jau normalios imones ima minimum apie 500 lt , pradzioje manau daugoka smile


Aš, kaip finansininkas su juridiniu statusu (tipo firma), iš pradžių susipažinu su įmonės veikla. Jeigu tai yra pradedantis verslininkas, kuriam pajamos pasipils galbūt tik po 3-4 mėnesių, galiu ramiai dirbti nemokamai kokius tris mėnesius. Bet, žinoma, tai priklauso nuo įmonės veiklos.
M
Markko 29
2004-09-30 21:31 Markko 2011-09-11 03-30

peto rašė:
Aš, kaip finansininkas su juridiniu statusu (tipo firma), iš pradžių susipažinu su įmonės veikla. Jeigu tai yra pradedantis verslininkas, kuriam pajamos pasipils galbūt tik po 3-4 mėnesių, galiu ramiai dirbti nemokamai kokius tris mėnesius. Bet, žinoma, tai priklauso nuo įmonės veiklos.



visai veltui nereiketu , bet toks variantas butu geras
P
peto 581
2004-09-30 21:56 peto
visai veltui nereiketu , bet toks variantas butu geras[/quote]

Aš gi verslininkas. Iš pradžių nemokamai, o po to kai pasipils sąskaitos smile
Jeigu rimtai, tai reikėtų daugiau sužinoti apie pradedančios įmonės veiklą , o jau tada galima spręsti apie tolimesnius veiksmus.
Man, kaip ir kiekvienam verslininkui rūpi ne dabar, o rytoj, t.y. galbūt ši įmonė tik po 2 metų pradės uždirbti milijonus, o tada, aš, finansininkas ir atsigriebsiu už prarastus metus.
M
marsiete 900
2004-09-30 23:13 marsiete
Įmonės įkainiai 4-10 Lt už operaciją, arba už dokumentą Vilniuje. O kaip buhalteriai tvarko kaikurie irgi tokias pačias pasakas girdėjau ir pati mačiau. Ir svarbiausia, kad niekas apie tai nežino iki kol nepatikrins... Juk savininkas ničnieko apskaitoje nenusimano. Ar ne taip? smile
Tiesi Tiesi 4035
2004-09-30 23:15 Tiesi 2011-09-11 03-30
Ar neteko likt "su nosim"? smile Pradėjus dirbt nemokamai, kai kuriems šefams pradeda rodytis, kad buhalteriui iš viso mokėt nereikia, jis gali dirbt ir iš idėjos (juk anksčiau dirbo?)


peto rašė:
Aš gi verslininkas. Iš pradžių nemokamai, o po to kai pasipils sąskaitos smile
Jeigu rimtai, tai reikėtų daugiau sužinoti apie pradedančios įmonės veiklą , o jau tada galima spręsti apie tolimesnius veiksmus.
Man, kaip ir kiekvienam verslininkui rūpi ne dabar, o rytoj, t.y. galbūt ši įmonė tik po 2 metų pradės uždirbti milijonus, o tada, aš, finansininkas ir atsigriebsiu už prarastus metus.
Rasele Rasele 795
2004-10-01 09:13 Rasele
Kol imone ne PVM moketojas, buhalterio oficialiai galima nesamdyti. Susitark su kazkokiu buhalteriu, ir mokek jam juodais. O apskaita tvarkyti gali ir direktorius oficialiai.
S
savaegle 144
2004-10-01 09:14 savaegle 2011-09-11 03-30

marsiete rašė: Įmonės įkainiai 4-10 Lt už operaciją, arba už dokumentą Vilniuje. O kaip buhalteriai tvarko kaikurie irgi tokias pačias pasakas girdėjau ir pati mačiau. Ir svarbiausia, kad niekas apie tai nežino iki kol nepatikrins... Juk savininkas ničnieko apskaitoje nenusimano. Ar ne taip? smile


Pati perėmiau apskaitą iš taip vadinamos IĮ "audito" firmos, kur savininkė dirbo viena, tai vajėzau smile , kai pats direktorius užuodė kažką negero, nes ji slapstydavosi, žmogus išsigandęs norėjo atsiimti dokumentus - o pasirodė kad už visus metus niekas nevesta, o pinigai imti smile kai pagaliau išsireikalavo "sutvarkytus" dokumentus tai sumos tikriausiai buvo nukabintos iš palubės, nes absoliučiai niekas nėjo, negana to ir kai kurie dokai buvo dingę ir likučių neatidavė. Jau beveik praėjo metai o aš dar knysuosi smile Po viso šito mano nuomonė -
NEDUOKIT APSKAITOS TVARKYTI ĮMONĖMS smile
P
peto 581
2004-10-01 09:32 peto
[quote="Tiesi"]Ar neteko likt "su nosim"? smile Pradėjus dirbt nemokamai, kai kuriems šefams pradeda rodytis, kad buhalteriui iš viso mokėt nereikia, jis gali dirbt ir iš idėjos (juk anksčiau dirbo?)


Nu nežinau kaip su ta ''nosim'', bet man, jei būčiau bosas, nesinorėtų pyktis su finansininku.
Kvailas gi tas direktorius, jeigu galvoja, kad gali išdurti savo buhą.
Rasele Rasele 795
2004-10-01 09:33 Rasele
Arba jeigu jau atiduodate apskaita tvarkyti imonei, siulau atlikti sekancius punsktus:
1. Dokumentus pateikti jiems pagal aprasa, koks dok. nr, data ir pan. ir perduoti pagal parasa, ir nepamirsti sau pasilikti dokumentu kopiju (ka gali zinoti).
2. Jeigu reikia konsultacijos, klauskit rastu, ir reikalaukite, kad rastu atsakytu, nes veliau nuo savo zodziu issigina (turiu patirties)
3. paskaiciuotus moketinus mokescius pateiktu rastu, ir pasirasytu tai apskaiciaves buhalteris. (siuntimas meilu netinka, nes turejau atveji, kai pasake, kad mes patys pataisem, o po to jiems nepretenzijas reiskiam)
4. Butinai sutartyje aptarkite visas smulkmenas, iki kada jiems atiduodate dok. kada ir ka jie privalo atlikti is savo puses.
ileta ileta 307
2004-10-01 09:38 ileta
Sutinku , kad taip galėjo būti , tik nesuprantu kaip jūsų direktorius leido taip ilgai sau kabinti makaronus , man kiekvieną mėnesį reikalingi likučiai , aš turiu žinoti rezultatą kaip baigiau mėnesį o taip pat juk pasirašomos ataskaitos, skaičiuojami mokesčiai.
P
peto 581
2004-10-01 09:42 peto
Pati perėmiau apskaitą iš taip vadinamos IĮ "audito" firmos, kur savininkė dirbo viena, tai vajėzau smile , kai pats direktorius užuodė kažką negero, nes ji slapstydavosi, žmogus išsigandęs norėjo atsiimti dokumentus - o pasirodė kad už visus metus niekas nevesta, o pinigai imti smile kai pagaliau išsireikalavo "sutvarkytus" dokumentus tai sumos tikriausiai buvo nukabintos iš palubės, nes absoliučiai niekas nėjo, negana to ir kai kurie dokai buvo dingę ir likučių neatidavė. Jau beveik praėjo metai o aš dar knysuosi smile Po viso šito mano nuomonė -
NEDUOKIT APSKAITOS TVARKYTI ĮMONĖMS smile[/quote]

Čia tai jau antireklama. Taip negalima daryti. Aš irgi galiu sušukti:
NEDUOKIT APSKAITOS TVARKYTI BUHALTERIAMS.
Tai kas ją tada darys smile
Jeigu kažkokia buhalterė blogai tvarkėsi su savo darbu, tai jau aš, turėdamas savo įmonę, esu prastas buhalteris smile Manau turėtumėte viešai pakeisti savo nuomonę smile
S
savaegle 144
2004-10-01 10:13 savaegle
Čia buvo mano skausmingas sielos šauksmas smile
Atsiimti savo nuomonės neketinu, galvokime ir vilkimės, kad tik man taip atsitiko...
Lai neįsižeižia tikrai padorios įmonės su kuriom susitikti MAN kolkas neteko.
Sorry, tokia tiesa MANO akimis, tavo akimis, Peto, ji kitokia.
2004-10-01 10:18 kristinkago
Sveikuciai matau taip isiaudrine diskutuojate, tad as irgi trumpam isiterpsiu. manau vieno buhlaterio darbas tai atgyvena.kodel?tuoj paaiskinsiu.mat ir paciai truputuka teko dirbti, bet nepatiko.kodel o gi jei kas neaisku tai gali pasikonsultuot su kolega, suprantu yra daug literaturos bet vienas buhalteris turiu omeni geras negali visko zinoti, juk bus kazkokiu sprageliu.o imones konsultavimo, turi tam tikros srities specialistus jie gilinasi tam i savo sriti, tad viska seka ir gali tvarkyti geriau.ir klaidu pasitaiko maziau.tai va del ko manau gerai firmos.juk dideles imones turi daug buhalteriu, o maza juk neprisamdys, tad firmos yra kaip isigelbejimas. o del mokescio, tai kas geriau vadovui kokybiskai sutvakyta buh. ar pinigai, o po to baudos smile
I
Ina 116
2004-10-01 10:27 Ina
Petorašė: Nu nežinau kaip su ta ''nosim'', bet man, jei būčiau bosas, nesinorėtų pyktis su finansininku.
Kvailas gi tas direktorius, jeigu galvoja, kad gali išdurti savo buhą.


Man teko susidurti su tokiais direktoriais, kuriem visvien santykiai su buhu. As imdavau alga, kas menesi ir tai veluodavo pastoviai, o viena karta pasiskunde, kad labai neturi ir ar galiu plaukti - nu palaukiau, o po poros men, nusprende, kad man per daug mokejo ir sumazino alga smile atbuline data smile O buvo vienas kuris atidave tvarkyti ir daugiau nepasirode - popieriai jau 4 metai pas mane smile , gaila ideto darbo smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui