rina123 rašė: Na nebūkime naivūs - netvarkoma ta apskaita už 27 EUR be PVM. Tiesiog čia tokia klientų "pakabinimo" strategija (ir pati ją taikiau keletą kartų): privilioti už labai mažą kainą, pripratinti, o tada jau galima ir normalius pinigus pasiimti.
Na negalima taip sakyti, kad nieks netvarko. Mačiau, kad tvarkoma už 30 Eur be jokių papildomų sumų. Ir gan tvarkingai. Mes irgi tvarkome 1 įmonę už 30+PVM. Per mėnesį užima 30 min. - 1 val. Metinė ataskaita už papildomą mokestį (100 Eur).
rina123 rašė: Juk buh. paslaugų įmonė apmokestina kiekvieną judesį, praktiškai kiekvienas veiksmas, kuris viršija 1-2 sąskaitų ir vieno darbuotojo apskaitą, turi savo atskirą kainą (dažnai ne tokią ir menką, pvz., mačiau vienoje buh. paslaugų įmonėje: kreditorių/debitorių skolos ataskaita - 30 EUR, atskiro kontrahento skolos analizė - 20 EUR - kaip manote, kiek galima vien tokiais veiksmais uždirbti?) ir suma sumarum susidaro labai nebloga mėnesio apskaitos kaina.
Na tai yra aprašoma sutartyje, jei klientas sutinka, tai viskas gerai. Kiti tikrai surašo kiek sąskaitų, kiek darbuotojų ir t.t. įeina į šią kainą. O jei sutartyje nenurodyti, tuomet klientas gali ir supykti. Bet vėl gi, jei klientas paprašo surašyti įgaliojimą vieną kartą per metus, padarysiu nemokamai arba pažymą apie darbuotojo DU. Bet jei, jam pastoviai reikalingos dokumentų surašymo paslaugos atskirai tariamasi dėl kainos už papildomas paslaugas arba didiname mėnesio kainą, arba išrašome sąskaitą už atskirus darbus. Pas mus priedas tai yra su kainomis, bet ne visada išrašome. Na nemoku aš išrašyti 30 Eur sąskaitą už papildomą darbą, kai ataskaitą iš programos ištraukiu per 1 minutę.