Tiesi rašė: Bet jei vairuotojas buvo komandiruotas į užsienį, juk akivaizdžiai matosi, kiek valandų jis dirbo per dieną. Beje ir Lietuvoj jei iškomandiruosiu vairuotoją maršrutu tarkim Vilnius - Mažeikiai - Vilnius, nelabai kas patikės, kad tą kilometražą vairuotojas sukorė per 4 valandas? Kam žymėt tabelyje valandas, akivaizdžiai neatitinkančias realių faktų? Kitas klausimas, jei komandiruotojo darbo laikas nėra toks akivaizdus, kaip kad vairuotojo.
Taigi vairuotoją tokiu maršrutu iškomandiruosi ne vienai dienai... O jei vienai, tada kaip su vairuotojo darbo valandomis? Juk yra numatytos kažkokios sąlygos, kiek jis gali vairuoti, o kiek turi ilsėtis... O vykstant į užsienį - tuo labiau, juk vyksta ne po vieną, ir kažkaip neprisimenu, kad galėtų vairuot 8 val., ar aš klystu?
Kalbu iš tų pozicijų, kad tabelius tikrina VDI ir "Sodra", o jiems greičiausiai užkliūva laikas, kuris nesulygtas darbo sutartyje ir realiai neapmokėtas... Tuo tarpu kelionės lapų bent pas mane dar nė sykio nėra paprašę... Aišku, jei komandiruoji vairuotoją į Mažeikius vienai dienai, tai mano pasiūlytas atvejis prasilenkia su sveiku protu...