Sveiki,
esu tokioj situacijoj, kad imk ir nusisauk
. Atejau dirbt imoneje, kurioje visiskas bardakas, padekit man
Idarbinta esu visai kitose pareigose, bet dabar pripaise man visus personalo kai kuriuos ir buhalteres darbus, kuriu visai neismanau ir nezinau ka daryt, reikia kazkaip suktis.
Zodziu nezinau nuo ko pradeti, imone dirba nuo 2009m.03.03 mazdaug ir nieko nera(jokiu registravimo zurnalu, instrukciju, darbu saugos ir pan.), israsyti tik 8 isakymai, jie suregistruoti i viena kruva: trys del priemimo i darba, pareigu keitimo, kasos knygos pildymo, registru tvarkymo, del serijos ir numerio PVM sask.-faturoms, atostog ir siuntimo i komandiruotes.
Bet juk taip neturetu but, jie kazkaip turetu but atskirti? Per ta laika buvo daug priimta daug atleista ir direktorius keitesi...Visi rasyti skirtingai, ant skirtingu blanku ir t.t.
Visu pirma mane domina, kaip tie isakymai rasomi, ar galima juos rasyt, kaip nori, nesvarbu ar ant blanko su logotipu, su imones rekvizitais, ar ant paprasto balto lapo, kuriame nurodytas imones pavadinimas, ir isakymas del.....?
Kokie isakymai ieina i veiklos isakymus, kokie i personalo?Ar atostogu isakymus atskirti irgi reikia?