Mergyte rašė: Pasufleruokit prašau temą, kurioje rasčiau atsakymus į šiuos klausimus:
Kaip teisingai įforminti direktoriaus darbo laiką, kai jis naudojasi automobiliu, mob. tel. ir perka prekes įmonei per išeigines ir ne darbo metu. Darbo laikas įmonėje 8 - 17 val. Gal atskiru įsakymu , ar kokia čia tvarka tikrai užtikrintų šių veiksmų teisėtumą?
Jo pareigos yra jo teiseti veiksmai, direktoriui virsvalandziai nesiskaiciuoja ir nesikabines prie direktoriaus, jei jis ir savaitgaliais pirks prekes. Jei pirktu kitas darbuotojas, tik tada kabinetusi. Direktorius yra direktorius, jo darbas neribojamas ir beje kaip buhalterio. Net galima kolektyvineje darbo sutarty numatyti tai, kad tai nevirsvalandinis darbas.
Man karta bande VMI pasakyti, kai karta uzdeklaravau deklaracijas imonej, kuriai jau buvo paskelbtas bankrotas ir visus reikalus privalejo tvarkyti bankroto administratorius, jos nebuvo mieste, o buvo paskutine diena, ir negalejo be jos paraso uzdelaruot, tai manes paprase persiusti, tai taip putojosi, kad tipo jau nebedirbu o deklaruoju, tipo bauda noriu gaut atreziau, kad padariau tik paslauga, o jei ji man VMI nori uz tai "sumoketi" (ilipdyti bauda) tegu irodo, kad man buvo sumoketa. Uzsiciaupe ir padejo rageli. Nebeturejo ka pridurti
Tad ir taip galima.