IrenaU rašė:
Laba diena,
perėmiau buhalterija nuo 2019 01 01. Susivedžiau darbuotojus tai datai. Dabar atleidžia darbuptoją, kuris dirba nuo 2018 04 mėn., o pas mane duomenis tik nuo 2019 01. Ar yra kažkokia galimybė, kad programa apskaičiuotų kompensaciją už nepanaudotas atostogas ( gal kažkaip galima susivest praeitus laikotarpius), ar rankom reikia apskaičiuot ir įvest bendrą sumą?
Gal kas galėtų man patart tuo klausimu ? Būčiau labai dėkinga :)
[/quote]
Susivesti - galima, bet patogiau - skaičiuojant kompensaciją - atsidariusiame lange ranka įvesti ankstesnių mėnesių sumas ir darbo dienas (arba darbo valandas).
[/quote]
Ačiū. O už kiek dienų reikia skaičiuoti kompensaciją už nepanaudotas atostogas reikia irgi ranką įrašyti darbuotojo kortelėje?
Atleidžiamo darbuotojo dirbo ir 10 val per savaitę, ir 20 val, ir 40 val. Reiks skaičiuot koeficientą. Reiks rankom apskaičiuot ir suvest į programą.
[/quote]
Girele, gal Jūs galėtumėt dar patart man?