Sveiki,
kiek skaičiau nuo galo ir priekio šią temą, kiek ieškojau internete - nerandu sąrašo, kuris parodytų kokie įsakymai turi būti parašyti įsteigiant įmonę (UAB jau įsteigta) ir ką po ko rašyti, kad kažkas "nesipjautų".
Kol kas kiek radau ir pasiredagavau tokius įsakymus (visgi nežinau kurį po ko dėti ir ar visų reikia)(atsiprašau, kad be lietuviškų ženklų - kopijuoju dokumentu pavadinimus kaip yra išsaugota kompiuteryje):
Isakymas del darbo laiko;
Isakymas del ilgalaikio turto naudojimo;
Isakymas del IT apskaitos;
Isakymas del kasininko paskyrimo;
Isakymas del kasos darbo organizavimo;
Isakymas del kasos dokumentu numeravimo;
Isakymas del komandiruotes;
Isakymas del komisijos sudarymo;
Isakymas del parasu patvirtinimo;
Isakymas del saskaitu numeracijos;
Įsakymas dėl teisės direktoriui xxxx surašyti ir pasirašyti apskaitos dokumentus;
Kiti dokumentai:
Isakymu registravimo zurnalas;
Kasininko pareigine instrukcija;
Darbo tvarkos taisykles;
Gal dar kas nors?