pikvil rašė: Sveiki. Įmonei vis labiau grimstant į skolas bankams, mokesčiams ir tiekėjams direktorius nusprendė kad reikia taupyti darbuotojų saskaita; liepė visus be išimties performinti dirbti puse etato nuo balandžio men.Užpildžiau prašymus bet keletas darbuotojų nesirašo.Moesčius sodrai sumokėjau nuo visų pusės etatų.Kas gresia buhalteriui jei darbuotojas pradės tarkim išeidamas iš darbo reikalauti visko kas jam priklauso nuo pilno etato, o negavęs pradės kažkur tai skūstis. O gal yra kokie įstatymai kad darbdavį apgintu šiuo sunkiu krizės metu
Darbdavio niekas neapgins, deja. Ypač, jei kas nors padaryta netinkamai, ne pagal DK. Darbuotojas, jei pasiskųs - bus teisus.
Esmė - viską tinkamai įforminti. Kai keičiamas darbų mastas, darbo apimtis, reikia darbuotojus tinkamai apie tai informuoti, o kai jie nesutinka dirbti pakeistomis sąlygomis, tada atleidžiami pagal 129 str., su įspėjimais ir t.t. Atgalinėmis datomis to nepadarysite...