Sveiki, susiduriau su tokia situacija. Dėl banko kaltės 09 15 buvo pervesti pinigai i mūsų sąskaita iš įmonės su kuria mes bendradarbiaujam. Aš įvedžiau kaip avansu gautos sumos. Šiandien derinom skolas ir išsiaiškinom, kodėl nesutampa likučiai. Jų buhalterė paskambino į banką ir jai pasakė, kad bankas ištaisys savo klaidą, nuims pinigus nuo mūsų sąskaitos ir pervės tiems, kam reikėjo. O kokia turėtu būti sąskaitų korespondenciją?
Buvo:
D271
K460
Tai dabar turėtu būti
D460
K271
Ar taip?
Tai nežinojau, kad tai per klaidą pervesti pinigai, nes pavedime buvo parašyta avansas pagal sąskaitą išankstiniam apmokėjimui. O išankstinės tik pas vadybinikus, aš juos niekur nesėgu, o gal reikia?
Šiaip jau pagal raštvedybą visi dokumentao turėtų būti suregistruoti, bet...
Mųsų vadybininkai prirašo krūvas išankstinių sąskaitų, tai aš kolekcionuoju tik tas pagal kurias buvo gauti pinigai, nes pavedime būna nurodytas dokas, pagal kurį apmokėta, jei tokio doko firmoj išvis nėra, manau, kad blogai.
Pas vadybininkus šitos sąskaitos išankstiniam apmokėjimui yra, kadangi vėliau butent pagal jas išrašomos PVM s/f, bet i buhalterija patenka tik PVM s/f. Ar reikia ir išankstinių?
Zan_J rašė: Pas vadybininkus šitos sąskaitos išankstiniam apmokėjimui yra, kadangi vėliau butent pagal jas išrašomos PVM s/f, bet i buhalterija patenka tik PVM s/f. Ar reikia ir išankstinių?
Manau, kad sąskaitų išankstiniam apmokėjimui tvarka turi būti tokia, kokia rerikalinga jūsų įmonei. Ne tiek svarbu kur jos gulės, kiek svarbu, kad būtų po pinigų gavimo išsiųstos tos prekės, už kurias sumokėta.