pele-pelyte rašė: Kaip darote kiti? Nejaugi aš viena sėdžiu namie ir vedu buhalteriją, kuri įregistruota namuose?
Tai ar tuose namuose yra UAB'o ir ofisas?
Taip, vienas kambarys yra "ofisas", tačiau tai normalus gyvenamasis kambarys, nėra jame nei atskirų durų į lauką ar pan. tik tiek, kad jame kompiuteris, dokumentai
Turiu klausimą - kokiu bendrųjų priešgaisrinės saugos taisyklių punktu vadovaujantis, reikia paskirti asmenį atsakingą už priešgaisrinę saugą???
Ieškojau ieškojau, ir neradau, arba man pro akis praslydo...
Su įvadine priešgaisrinės saugos instrukcija galbūt instruktuojama pasirašant bendrajame priešgaisrinės saugos žurnale, o su administracinių patalpų priešgaisrinės saugos instrukcija - priešgaisrinės saugos darbo vietoje žurnale?
ginn_ta rašė: Su įvadine priešgaisrinės saugos instrukcija galbūt instruktuojama pasirašant bendrajame priešgaisrinės saugos žurnale, o su administracinių patalpų priešgaisrinės saugos instrukcija - priešgaisrinės saugos darbo vietoje žurnale?
Padekit, skubiai reikia atsakymo ar priesgaisrines saugos instruktavimu darbo vietoje registracijos zurnale gali buti atliekami taisymai? Buvo suklysta pavarde, tai nezinau kaip cia daryt