Forma FR0528

wolf wolf 11158
2009-03-26 16:41 wolf 2011-09-11 06-13

Margarita1 rašė: Laba, labai noreciau pagalbos. Situacija tokia: is imones savininko 2001 m. buvo pirktas pastatas uz 240000,00 Lt. 2008 12 men. sandoris anuliuotas ir pastatas grazintas imones savininkui. Nusidevejimas - 128000,00 Lt, likutine - 112000,00. Visa nudeveta verte pripazintas pajamomis.
Kiap dabar tai teisingai atvaizduoti FR0528:
12 eilute: pajamos 128000,00 Lt; sanaudos - 112000,00 Lt. Ar teisingai cia sumastem?

Na labai idomu gal galite pateikti daugiau informacijos, o gal saskaitu korespondencijas?
Kokios sandorio anuliavimo priezastis, ar ivyko kokios nors atsiskaitymo operacijos ?
M
Margarita1 62
2009-03-26 21:12 Margarita1 2011-09-11 06-13

wolf rašė:

Margarita1 rašė: Laba, labai noreciau pagalbos. Situacija tokia: is imones savininko 2001 m. buvo pirktas pastatas uz 240000,00 Lt. 2008 12 men. sandoris anuliuotas ir pastatas grazintas imones savininkui. Nusidevejimas - 128000,00 Lt, likutine - 112000,00. Visa nudeveta verte pripazintas pajamomis.
Kiap dabar tai teisingai atvaizduoti FR0528:
12 eilute: pajamos 128000,00 Lt; sanaudos - 112000,00 Lt. Ar teisingai cia sumastem?

Na labai idomu gal galite pateikti daugiau informacijos, o gal saskaitu korespondencijas?
Kokios sandorio anuliavimo priezastis, ar ivyko kokios nors atsiskaitymo operacijos ?


Sandoris buvo anuliuotas, kadangi uz pastata imone taip ir nesumokejo (tik 2001 m. buvo sumoketa 20000,00 Lt ir viskas). Sandorio anuliavimo metu imonei buvo grazinta imoketa 20000,00 Lt suma. Del to visa nudeveta verte buvo isimta is sanaudu ir pripazinta apmokestinamom pajamom. Ar cia kas negerai? smile
M
Margarita1 62
2009-03-27 07:48 Margarita1
Dar patikslinu kokios buvo grazinimo korespondencijos:
D402 - 240000,00
K12100 - 240000,00

D1217 - 128000,00
K522 - 128000,00

Pinigai (20000,00 Lt) buvo grazinti sutarties anuliavimo momentu.
Labai laukiu Jusu komentaru

Dar vienas esminis reikalas sioje situacijoje - imonei tuoj bus iskeltas bankrotas ir tokiu budu imones savininkas gelbejo sita pastata.
wolf wolf 11158
2009-03-27 08:25 wolf 2011-09-11 06-13

Margarita1 rašė:
Sandoris buvo anuliuotas, kadangi uz pastata imone taip ir nesumokejo (tik 2001 m. buvo sumoketa 20000,00 Lt ir viskas). Sandorio anuliavimo metu imonei buvo grazinta imoketa 20000,00 Lt suma. Del to visa nudeveta verte buvo isimta is sanaudu ir pripazinta apmokestinamom pajamom. Ar cia kas negerai? smile


Kaip suprantu i sanaudu isimta nebuvo ir neturetu buti - nes tai buvo jusu nuosavybe ir nusidevejima jus turejote teise skaiciuoti ir priskirti leidziamiems atskaitymams.

Vienintelis klausimas dabar ar traktuoti sutarties nutraukima perleidmų - nes faktiškai nutraukimas tai sankcija, o ne perleidimas, kurio tikslas gauti nauda.
Mano nuomone tai nėra perleidimas.
Atitinkamais metai jus padeklaravuote įsigijimą iš AA, gal ir logiškas būtų nuoras parodyti perleidimas, tačiau mano manymu tai nėra perleidimas.
M
Margarita1 62
2009-03-27 08:51 Margarita1
Taip-taip, ten vakare truputeli nuejau i lankas, sanaudos nejudintos smile
Kai skambinau i VMI, tai sake, kad grazinima reikia parodyti FR0582 12 eiluteje. Tai dabar ir strigom, nezinom kurioje vietoje tai atvaizduoti (ar visai niekur nerodyti?)
G
gmile 136
2009-09-27 20:23 gmile
Sveiki,

Ar reikia teikti info FR0528 deklaracijoje apie ūkinius įvykius su motininės kompanijos kitomis dukterinėmis įmonėmis (tipo sesės :)) ???
bei savo dukterinių įmonių dukterinėmis įmonėmis?
Ačiū
Dalia29 Dalia29 12616
2009-09-28 16:16 Dalia29
Sakykit, ar atvaizduojate FR0528 akcijų įsigijimą, pvz. kai asocijuotas asmuo pasididina savo įstatinį kapitalą.
V
vaivux 282
2009-10-01 13:57 vaivux
Laba diena.

Lietuvos UAB'as per 2008m. pirko prekių iš ES PVM mokėtojo už 1,5 mln. Lt.
Teikėme atitinkamas ketvirtines "Prekių tiekimo į ES šalis" deklaracijas.

Tai ar reikia tą ES įmonę dabar dar nurodyti ir FR0528 smile smile
I
IlonaD 6943
2009-10-01 13:58 IlonaD 2011-09-11 06-26

vaivux rašė: Laba diena.

Lietuvos UAB'as per 2008m. pirko prekių iš ES PVM mokėtojo už 1,5 mln. Lt.
Teikėme atitinkamas ketvirtines "Prekių tiekimo į ES šalis" deklaracijas.

Tai ar reikia tą ES įmonę dabar dar nurodyti ir FR0528 smile smile


O tai susijęs asmuo?
V
vaivux 282
2009-10-01 14:01 vaivux
Ne, vyksta tik tarpusavio prekyba.
I
IlonaD 6943
2009-10-01 14:04 IlonaD 2011-09-11 06-26

vaivux rašė: Ne, vyksta tik tarpusavio prekyba.


"Vienetas ataskaitos formą turi teikti, jei su asocijuotu asmeniu per mokestinį laikotarpį (mokestinius metus ar kitokį) turėjo sudaręs sandorių ir/ar ūkinių operacijų, kurio vieno/vienos vertė buvo lygi arba didesnė kaip 300 000 Lt, arba turėjo sudaręs vienarūšių ir/ar nevienarūšių sandorių ir/ar ūkinių operacijų, kurių bendra vertė per mokestinį laikotarpį (mokestinius metus ar kitokį) buvo lygi arba didesnė kaip 300 000 Lt."

Asocijuoti asmenys - asmenys (vienetai arba fiziniai asmenys), kai jie atitinka bent vieną iš šių kriterijų:

1) yra susiję asmenys;

2) gali vienas kitam daryti įtaką, dėl kurios tarpusavio sandorių arba ūkinių operacijų sąlygos būtų kitokios negu tuo atveju, jeigu kiekvienas šių asmenų siektų sau maksimalios ekonominės naudos.

Jei netenkinate kriterijų - neteikite.
V
vaivux 282
2009-10-01 15:12 vaivux
Ačiū smile
diajse diajse 248
2010-07-29 13:16 diajse 2011-09-11 06-53
Imones akcininkas suteike imonei beprocente paskola, ar reikia pildyti forma FR0528?

Jei imone asocijuotam asmeniui pardave l/a, kuris imones balanse buvo kaip Atsargos, o ne IMT, tai si sandori reikia atvaizduoti "Atsargu, prekiu produkcijos pardavimas (perleidimas) AA", o ne "IMT pardavimas (perleidimas) AA"?
diajse diajse 248
2010-07-29 15:12 diajse
smile smile
diajse diajse 248
2010-07-30 15:34 diajse
niekas nezino?
L
laura9 10597
2010-07-30 16:55 laura9 2011-09-11 06-53

diajse rašė: Imones akcininkas suteike imonei beprocente paskola, ar reikia pildyti forma FR0528?

Jei imone asocijuotam asmeniui pardave l/a, kuris imones balanse buvo kaip Atsargos, o ne IMT, tai si sandori reikia atvaizduoti "Atsargu, prekiu produkcijos pardavimas (perleidimas) AA", o ne "IMT pardavimas (perleidimas) AA"?

Taip, reikia pildyti FR0528. Bet dar reikia ir FR0711 - apie suteiktas ir gautas įmonės paskolas.
Jei pardavė automobilį, kuris stovėjo kaip prekė, tai bus atsargų pardavimas.
diajse diajse 248
2010-07-30 17:27 diajse 2011-09-11 06-53

laura9 rašė:
Taip, reikia pildyti FR0528. Bet dar reikia ir FR0711 - apie suteiktas ir gautas įmonės paskolas.

Aciu, laura9, kad atsakete smile
Del FR0711 zinau, o vat del FR0528 turejau abejoniu, nes vieni sako, kad cia reikia rodyti tik jur.asm.
Jei tai buvo beprocentine paskola, kuri buvo grazinta tais paciais metais, tai reikia nurodyti paskolos suma 28 langelyje ir pazymeti 32 langeli "taip" ir tiek?
L
laura9 10597
2010-07-30 19:13 laura9 2011-09-11 06-53

diajse rašė:

laura9 rašė:
Taip, reikia pildyti FR0528. Bet dar reikia ir FR0711 - apie suteiktas ir gautas įmonės paskolas.

Aciu, laura9, kad atsakete smile
Del FR0711 zinau, o vat del FR0528 turejau abejoniu, nes vieni sako, kad cia reikia rodyti tik jur.asm.
Jei tai buvo beprocentine paskola, kuri buvo grazinta tais paciais metais, tai reikia nurodyti paskolos suma 28 langelyje ir pazymeti 32 langeli "taip" ir tiek?

Gal dar pasiteiraukite VMI, ar tikrai akcininko paskolą reikia rodyti, bet mano manymu, tai reikia.
O jeigu tais pačiais metais ir grąžino, tada taip, parodote, kad davė ir grąžinote.
N
neringiuke 55
2010-08-20 15:29 neringiuke
jei galite padėkite man susigaudyti: mūsų įmonė yra registruota lietuvoje tačiau mūsų akcininkas yra užsienio įmonė 100%. Mums mūsų akcininkas suteikė paslaugų už daugiau nei 300.000. Kaip čia bus su ta forma FR 0528, kai asocijuotas asmuo yra užsienio įmonė. Ar reikia pateikti tą ataskaitą? padėkite, gal kas esate susidūrę. Dėkui
D
DaivuteR 506
2010-08-20 15:57 DaivuteR 2011-09-11 06-55

neringiuke rašė: jei galite padėkite man susigaudyti: mūsų įmonė yra registruota lietuvoje tačiau mūsų akcininkas yra užsienio įmonė 100%. Mums mūsų akcininkas suteikė paslaugų už daugiau nei 300.000. Kaip čia bus su ta forma FR 0528, kai asocijuotas asmuo yra užsienio įmonė. Ar reikia pateikti tą ataskaitą? padėkite, gal kas esate susidūrę. Dėkui

taip, jums sia deklaracija teikti reikia, nes turejote sandoriu su asocijuotu asmeniu ir kiek supratau paskola virsijo 300 000.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui