Delta1 rašė: Taip, tie darbo užmokesčio žiniaraščiai, tai kartu ir priskaitymo ir kartu išmokėjimas juose atsispindi su gavėjų parašais. Aš taip pat buhalterei gražiai bandžiau pasakyti, kad gal reikėtų dar vieną egz. atsispausdinti, o su parašai į kasą segti.
Mūsų įmonė prekybinė. Išrašomų sąskaitų kiekis- apie 800 vnt./mėn. Reikia pastoviai sekti skolas. Ir būna piktoka, kai nori gauti skolininkų sąrašą, o ji pastoviai jo negali pateikti. kartais net neaišku dėl kokių priežasčių. Dar dėl prekių pajamavimo. Man asmeniškai tie pajamų orderiai būtų gana gera informacija. Prekes gaunam ne litais. O juose aiškiai matyčiau, kiek prekė kainavo litais. Dar.... Sąskaitose prekių pavadinimai vėl gi ne lietuvių kalba. Pajamų ordery aš matyčiau kas tiksliai atvažiavo.
Trumpai drūtai- mūsų popieriuose man trūksta informacijos :)
Kaip bepyktų kiti kolegos buhalteriai, aš visgi manau,kad įmonės savininkė turi teisę pareikalauti iš buhalterės tokios informacijos ir tokiame pavidale, kokios ji nori. Juk ne susiraukusi buhalterė atsakinga už įmonės veiklą ir dokumentų saugojimą - ateis "mokesčiai" tikrinti - klius savininkei per kišenę, bus netvarka su skolomis - kils prekybinių ir piniginių problemų.
O dėl susegimo - teisingai buvo pastebėta - reiktų susegti taip, kad saugojimo laikotarpius (trumpalaikio ir ilgalaikio saugojimo dokumentų nesegti kartu)