leliuks rašė:
Turiu klausimą. Įmonė nuomojasi patalpas iš fiz.asmens. (įmonės direktoriaus).Įmonė pati savo lėšomis ir stogą keičia ir elektrą veda, ir grindis cementuoja, nes ten buvo tuščios patalpos.Nu žodžiu dar praeis keli mėnesiai kol viską isirengs. Dabar dėl sąnaudų. Ar tai įmonei leidžiami atskaitymai? Pasiskambinus man paaiškino , kad reikia žiūrėti ar pagerino IT sąlygas ir prailgino tarnavimo laiką? Kaip tai nustatyti?
Tikarai ne buhalterio darbas, komisija turi nustatyti ar remontas pagerino patalpų naudingąsias savybes ar prailgino jo naudingo tarnavimo laiką. Mokescio suflerio atsakymas: statybos darbų išlaidos paskirstomos tolygiai per visą nuomos laikotarpį, pradedant nuo kito menesio po darbų užbaigimo, o jeigu nuomos sutartis neterminuota, per PMĮ 1 tam turtui nustatytą nusidėvėjimo laikotarpį 15m jeigu patalpos butu grazintos savininkui nepraejus 15m butu neleidziami atskaitymai. Jeigu patalpos grazintos nepraejus 10 metu atsiranda pajamu natura, PVM tikslinimas.
P.S. jeigu jus statybos imone priskirkit kitam objektuj kaip mes ir padarem, nes stogo keitymas tikrai ne eilinis remontas, esminis pagerinimas.