Žinai Elste, jei skaitytum neskubėdama, tai suprastum,
kad norėjau pasakyti, kas ĮMONĖJE (buhalterijoje) laikomi dokumentai yra tvarkingi, viskas sunumeruota čiki piki.
Bet darbuotojai yra netvarkingi. Amžinai pametinėja visus lapus...
Ir iš viso - kokia esme daryti DS su 10 priedų ? negi iš karto šablono didesnio negalima pasidaryti ? kad ir pas Tave , sakai buvo tik 2 laisvos vietos įrašams... o kas draudžia jų pasikopinti daugiau ??? :)
Nu nebent čia tas variantas, kai buhalterės darbo vieta kliba ir ji nori parodyti, kad ji įmonėje yra labai reikalinga ir daug dirba - tuomet apsikrauna popieriais... dėl kiekvieno lapo ima naują segtuvą.... kabinetas pavirsta į archyvą.... Spausdintuvo ir popieriaus išlaidos vis didėja ir didėja...
ir finale ją vadovas išmeta iš darbo už eksplotacinių (eksploatacinių) / biuro priemonių netaupymą ir ilgą kuitimąsi tarp popierių :)
ir iš viso - ne viską reikia tiesiogiai suprasti :)
Elste rašė: Colop rašė: Tininga rašė:
Colop rašė: O jūs sekite lapus.. sekite... :) Tuojs Jūsų DS bus 20 lapų :)
Ir segame :) Užtat mums nebūtina kaskart reikalauti, kad darbuotojas atneštų savąjį egzempliorių. Gauna pakeitimo lapą su atitinkama antrašte, pasirašo, kad jį gavo, ir ramu
Be to, mes nekeičiam DS kiekvieną savaitę
Tai geri darbuotojai jei lapų pakeitimams neišmėto :)
Žinai, Colop, taip mąstant, tai iš viso jokio dokumento įmonėje rašyti nereikia, nes vis tiek išmėtys:))
keistai kažkaip tu čia galvoji.