vitalicka12 rašė: Sveiki!
klausimą turiu ypatingą, atsakymų ieškojau forume, bet neradau, jei kažkur jau yra viskas isdėstyta, būsiu dėkinga už nuorodą
O klausimas toks: įmonė panaudos būdu atiduoda pastatą kaimo bendruomenei. Panauda truks 20 metų. Kaimo bendruomenės gaus kažkokią paramą ir tą mūsų pastatą rekonstruos, paskui naudos tuos 20 metų. Kaip įmonei tvarkyti tokio turto apskaitą?
1. Nusidėvėjimo nebeskaičiuot?
2. Padarytos rekonstrukcijos vertė turi būti užfiksuota Registrų centre? Pati įmonė aišku į savo balansą tos vertės tikriausiai netraukia?
3. Kas turi mokėti nekilnojamo turto mokestį? Ir ar tai bus leidžiami atskaitymai?
Ačiū ačiū visiems už ats
p.s.ADMIN permeskit mane i "panaudu" tema, paklydau