2013-11-17 12:55
Sandra0227
Sveiki, daug patarimų paskaičiau, bet nelabai suprantu, nes pirmą kartą susiduriu su panauda.
Įmonė naudoja pastatą pagal panaudos sutartį 5 metams. Atliekami jam remonto darbai, kurie jau dabar viršija 200.000,00 Lt. Daug kur rašo, kad per panaudos laiką reikia lygiomis dalimis nurašyti į sąnaudas.
Gal kas galėtų detaliau paaiškinti, kaip tai padaryti?
Ar nebūtų galima pasielgti taip: perkamas, tarkim, pečius. Jį įvesti į IT ir nudėvėti per panaudos sutarties laiką.
Ir perkant kitus daiktus, kurie galimi traukti į IT juos ten ir traukti, tik priskirti tam pastatui ir nudėvėti per 5 metus, o kitas remonto sąnaudas nurašyti iškart į sąnaudas gavus sąskaitą. Aš taip darau.
Bet labai bijau, kad nebūtų blogai.
Viskas prasidėjo nuo 08 mėn. todėl manau, kad jei blogai darau, gal dar pataisyčiau.
Ačiū už atsakymus. Lauksiu jų.