Kiek uždirba buhalteris?

jofky jofky 3287
1 2014-01-14 17:58 jofky

Linda6 rašė:
Kam skelbiatės , kad neturite užnugario? Ir dar paverkšlenate į saują?


Niekas su plakatu ir nevaikšto, bet kai dirbi kelis metus nori nenori visų darbuotojų šeimyninės padėtys sužinomos ankščiau ar vėliau smile
jofky jofky 3287
3 2014-01-14 18:01 jofky
O užnugarį turiu omeny ne priklausomybę nuo vyro, nesuprantu išvis kodėl taip supratot. Užnugaris kad jeigu ivyktu blogiausias scenarijus, vietoj algos pakėlimo tektu išeiti iš darbo, reikia turėti pajamų iš ko gyventi kol susirasiu kitą darbą. O kai šeimoje yra dar dirbančiu tai ir yra užnugaris. Tada gali sau leisti biški ir paatostogauti iki naujo darbo smile
Byla Byla 12119
2014-01-14 19:08 Byla

rašė: Matote Jūs dirbate mažiausiai dviejų, o daugiausiai trijų žmonių darbą smile
Tad DU užmokesti ir turėtų būti adekvatus dirbamam darbui su sąlyga jei turite tiems darbams atitinkamas kvalifikacijas.
Pagal buhalterinių darbų aprašymą, tai daugiau dirbate apskaitininko-techniko darbus (sąskaitų suvedimas į programą, medžiagų nurašymas pagal aktus ir t.t.).
Nerašote kokia yra apyvarta įmonės, nes aprašyta darbų apimtis nesako apie įmonės apyvartos dydį.Kalbant apie DU dydį reikia visuomet kalbėti apie kainą darbo vietai, t.y. priskaičiuotas DU + 30.98 proc. darbdavio VSD įmoka. Todėl reikėtų pasižiūrėti ir į kitų darbuotojų DU,kokį procentą sudaro Jūsų DU bendrame darbo užmokesčio fonde? Tarkim jei jūsų darbo vieta darbdaviui kainuoja tik 1-2 proc. lyginant su kitų darbuotojų darbo vieta, tai išties reikėtų pasikalbėti su darbdaviu, nes vien tik vyr.buhalterio atsakomybė ko verta.
Nerašote už kokias konkrečiai atliekamas pareigas Jums mokamas DU: ar tik už buhalterio funkcijų atlikimą ar ir už personalo valdymo funkcijų atlikimą.

O šita skaičiuotė tiktų grįžus į žurnalinės-orderinės buhalterijos amžių. Kai buhalteris buvo apsiginklavęs skaitytuvais ir pieštuku. Turėjo su popieriniais pavedimais lėkti į banką, su popierinėm deklaracijom į VMI ir į statistiką, kai vietoj PC tebuvo portatyvinė spausdinimo mašinėlė ir koks vienas elektrinis kalkuliatorius per visą įmonę. Taigi, buhas, pralakstęs visą dieną po įvairias instancijas dar darbą ir namo tempdavosi. Nors kontoroje sėdėjo keliolika apskaitininkų, normuotojų ir visokių kitokių "specialistų".
Tas amžius su savimi nusinešė savo buhalteriją. Atsirado kompiuteriai, apskaitos programos. Nebereikia ranka perrašinėti iš orderio į orderį likučių kas mėnesį, nereikia bėgti pas sandėlininką tikrinti kortelių su žiniaraščiais ir t.t.. Bet kontoros darbuotojų gausybės pamiršti niekaip negalime. Todėl prisiskiriame jų buvusias funkcijas sau, ir manome kad tuo galime šantažuoti darbdavius. smile
jofky jofky 3287
2014-01-14 19:23 jofky

Luka_Paciolis rašė:
1. Pagal buhalterinių darbų aprašymą, tai daugiau dirbate apskaitininko-techniko darbus (sąskaitų suvedimas į programą, medžiagų nurašymas pagal aktus ir t.t.).
2. Nerašote kokia yra apyvarta įmonės, nes aprašyta darbų apimtis nesako apie įmonės apyvartos dydį.
3.Kalbant apie DU dydį reikia visuomet kalbėti apie kainą darbo vietai, t.y. priskaičiuotas DU + 30.98 proc. darbdavio VSD įmoka.
4. Todėl reikėtų pasižiūrėti ir į kitų darbuotojų DU,kokį procentą sudaro Jūsų DU bendrame darbo užmokesčio fonde? Tarkim jei jūsų darbo vieta darbdaviui kainuoja tik 1-2 proc. lyginant su kitų darbuotojų darbo vieta, tai išties reikėtų pasikalbėti su darbdaviu, nes vien tik vyr.buhalterio atsakomybė ko verta.
5. Nerašote už kokias konkrečiai atliekamas pareigas Jums mokamas DU: ar tik už buhalterio funkcijų atlikimą ar ir už personalo valdymo funkcijų atlikimą.


1. Galima įvardinti apskaitos tvarkymas nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės + darbo sutartys.
2. Apyvartą galima buvo šiek tiek nuspėti, nes paminėjau intrastatų pildymą, o tai daroma ne nuo pirmo lito, vienu antru šimtu tūkstančių litų viršijam nustatytas ribas. Tiesa nepaminėjau, kad tai intrastatas išvežimo į ES, o dar yra pardavimai į LT ir 3-čias šalis. Jeigu reiktu pildyt intrastatą importo iš 3-čių šalių gal šį reikėtu, bet jau tekto..
3. Nepaskaičiuojama nes DU padalintas į dvi dalis
4. Tokios informacijos neturiu nes DU padalintas į dvi dalis
5. Moka kaip buhalteriui kuris dar idarbina ir išdarbina darbuotojus


I
IRUTE78 2552
2014-01-14 20:04 IRUTE78 2014-01-14 20-06

Byla rašė:

O šita skaičiuotė tiktų grįžus į žurnalinės-orderinės buhalterijos amžių. Kai buhalteris buvo apsiginklavęs skaitytuvais ir pieštuku. Turėjo su popieriniais pavedimais lėkti į banką, su popierinėm deklaracijom į VMI ir į statistiką, kai vietoj PC tebuvo portatyvinė spausdinimo mašinėlė ir koks vienas elektrinis kalkuliatorius per visą įmonę. Taigi, buhas, pralakstęs visą dieną po įvairias instancijas dar darbą ir namo tempdavosi. Nors kontoroje sėdėjo keliolika apskaitininkų, normuotojų ir visokių kitokių "specialistų".
Tas amžius su savimi nusinešė savo buhalteriją. Atsirado kompiuteriai, apskaitos programos. Nebereikia ranka perrašinėti iš orderio į orderį likučių kas mėnesį, nereikia bėgti pas sandėlininką tikrinti kortelių su žiniaraščiais ir t.t.. Bet kontoros darbuotojų gausybės pamiršti niekaip negalime. Todėl prisiskiriame jų buvusias funkcijas sau, ir manome kad tuo galime šantažuoti darbdavius. smile

Mums vadybos dėstytojas kalbėjo, kad greit ir buhalterių nereikės, kompiuteriai darys viską smile Ot laikai bus. Dabar netolimoje ateityje bus, kad tekstą kompiuteryje bus galima rinkti mintimis, bus tokie jautrūs smile Kaip ir spausdintuvai atsiranda, kurie spausdina 3D formatu.
Byla Byla 12119
1 2014-01-14 21:27 Byla
Ko gero taip ir bus. Buhalterių yra perteklius jau ir dabar. Ir jei bus atšauktas reikalavimas visiems ribotos civilinės atsakomybės JA sudarinėti ir teikti FA, buhalterių dar daugiau "atliks". smile
vovere vovere 25998
2 2014-01-14 21:29 vovere
tai dauguma direktorių ir dabar jau galvoja kad paspaudus kompe knopkę visi skaičiai subėgioja kur reikia smile
jofky jofky 3287
2 2014-01-14 21:30 jofky
Baikit svaigti, be žmogaus bet kokia technika yra tik metalo ir plastmasės laužas. Kaip kompas suvedinės dokumentus? Per bar kodą gal? O kas tą bar kodą jam iki skaitytuvo pakels jei ne žmogus ..... drambliuku svajonės smile
I
IRUTE78 2552
2014-01-14 21:32 IRUTE78

Byla rašė:
Ko gero taip ir bus. Buhalterių yra perteklius jau ir dabar. Ir jei bus atšauktas reikalavimas visiems ribotos civilinės atsakomybės JA sudarinėti ir teikti FA, buhalterių dar daugiau "atliks". smile

nu ne, o gpiemus, pviemus kas skaiciuos, o kur dar dėbėtas ir krėdėtas
Byla Byla 12119
2014-01-14 21:41 Byla

IRUTE78 rašė:

Byla rašė:
Ko gero taip ir bus. Buhalterių yra perteklius jau ir dabar. Ir jei bus atšauktas reikalavimas visiems ribotos civilinės atsakomybės JA sudarinėti ir teikti FA, buhalterių dar daugiau "atliks". smile

nu ne, o gpiemus, pviemus kas skaiciuos, o kur dar dėbėtas ir krėdėtas

O jūs manote kad LT tokia makabriška mokesčių sistema ir bus iki amžių amžinųjų ? Kad jau nebėra kam tų mokesčių mokėti. Verslas bėga kas į Latviją, kas į Olandiją, kas į Lenkiją. O IV vykdantys tai jau tikrai patys susidėlioja savo skaičiukus ir nesuka sau galvos nei apie debetus nei apie kreditus.
2014-01-14 23:10 Luka_Paciolis

jofky rašė:
1. Galima įvardinti apskaitos tvarkymas nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės + darbo sutartys.
2. Apyvartą galima buvo šiek tiek nuspėti, nes paminėjau intrastatų pildymą, o tai daroma ne nuo pirmo lito, vienu antru šimtu tūkstančių litų viršijam nustatytas ribas. Tiesa nepaminėjau, kad tai intrastatas išvežimo į ES, o dar yra pardavimai į LT ir 3-čias šalis. Jeigu reiktu pildyt intrastatą importo iš 3-čių šalių gal šį reikėtu, bet jau tekto..
3. Nepaskaičiuojama nes DU padalintas į dvi dalis
4. Tokios informacijos neturiu nes DU padalintas į dvi dalis
5. Moka kaip buhalteriui kuris dar idarbina ir išdarbina darbuotojus
Įvertinus tai, kad be savo pagrindinių vyr.buhalterio pareigų atliekate dar ir personalo vadybininko bei muitinės tarpininkų darbą, manau jūsų darbo vietos kaina turėtų būti maždaug 0.3 - 0.6 proc. nuo apyvartos, jei apyvarta yra virš milijono.
Byla Byla 12119
2014-01-15 07:39 Byla

vovere rašė:
tai dauguma direktorių ir dabar jau galvoja kad paspaudus kompe knopkę visi skaičiai subėgioja kur reikia smile

Labas rytas.
Ir kur jūs tokių direktorių randate? Tie su kuriais man tenka dirbti, vos ne viską patys susitvarko. Ir sąskaitas išsirašo, ir medžiagų nurašymo aktus pasirašo, ir kuro nurašymo aktus pasirašo, ir pavedimus pasidaro, ir atlyginimus išsimoka ir t.t.. Tik nežino kas tas "debetas ir kreditas". O gal ir žino. Tik įstatymas trukdo pačiam apskaitą tvarkytis. smile Praėjo tie laikai, kai direktorius tebuvo kabinete sėdintis biuro puošmena. Jauni žmonės išsilavinę, išprusę, gabūs ir veiklūs.
Byla Byla 12119
1 2014-01-15 07:45 Byla

jofky rašė:
Baikit svaigti, be žmogaus bet kokia technika yra tik metalo ir plastmasės laužas. Kaip kompas suvedinės dokumentus? Per bar kodą gal? O kas tą bar kodą jam iki skaitytuvo pakels jei ne žmogus ..... drambliuku svajonės smile

Didelėse prekybos įmonėse, prekes supajamuoja į "sistemą" tas kas jas gauna ir yra už jas atsakingas, tas kam su jomis tenka dirbti, t.y. sandėlininkas ar vadybininkas. Ne buhalteris. Kai pas buhalterę klausiu ką reiškia prekės skiltyje sąskaitoje įrašytas kodas (nes pavadinimo nėra), ji man sako : kad aš žinočiau.... smile Ir ima ieškoti ką galėtų tas kodas reikšti.... Beje, kabu apie didelę įmonę, labai sėkmingai dirbančią, kurioje žmonės nesikeičia, o dirba ir džiaugiasi. smile
Dorota1 Dorota1 13537
2014-01-15 07:47 Dorota1

Byla rašė:

vovere rašė:
tai dauguma direktorių ir dabar jau galvoja kad paspaudus kompe knopkę visi skaičiai subėgioja kur reikia smile

Labas rytas.
Ir kur jūs tokių direktorių randate? T

labas rytas
būna ir ne tokių
pažystų vieną tokią, tai ji net per buhalterę duoda pastabas kitiems darbuotojams, smile
Byla Byla 12119
2014-01-15 07:50 Byla 2014-01-15 07-55

rašė: pažystų vieną tokią, tai ji net per buhalterę duoda pastabas kitiems darbuotojams, smile

O kam buhalterė imasi tarpininkauti? smile Ir apie bobas valdžioje net nešneku.
Turėjau reikalų ir su tokiom "moterim", kur atėjęs dirbti, randi ją gulinčią su buteliu glėbyje, ir gurkšnojančią "iš kakliuko". Kol darbą padarai ir išeini, ji jau su angelais kalbasi. Kai prisimenu..... smile
Dorota1 Dorota1 13537
2014-01-15 07:54 Dorota1
nesiima, bet jai nuolat sakoma tu gal pasakyk tu gal ta,
aišku buhalterės atsakymas kad neturi kompetencijos(to labaiu papildomas darbas)
bet va yra ir tokių smile
Byla Byla 12119
2014-01-15 07:56 Byla

Dorota1 rašė:
nesiima, bet jai nuolat sakoma tu gal pasakyk tu gal ta,
aišku buhalterės atsakymas kad neturi kompetencijos(to labaiu papildomas darbas)
bet va yra ir tokių smile

Nereikia su tokiais darbdaviais prasidėti. smile Žinoma, jaunam, pradedančiam dirbti žmogui viskas atrodo kitaip. Jis nori "užsikabinti".
jofky jofky 3287
2014-01-15 08:14 jofky

Luka_Paciolis rašė:

jofky rašė:
1. Galima įvardinti apskaitos tvarkymas nuo pirminių dokumentų iki finansinės atskaitomybės + darbo sutartys.
2. Apyvartą galima buvo šiek tiek nuspėti, nes paminėjau intrastatų pildymą, o tai daroma ne nuo pirmo lito, vienu antru šimtu tūkstančių litų viršijam nustatytas ribas. Tiesa nepaminėjau, kad tai intrastatas išvežimo į ES, o dar yra pardavimai į LT ir 3-čias šalis. Jeigu reiktu pildyt intrastatą importo iš 3-čių šalių gal šį reikėtu, bet jau tekto..
3. Nepaskaičiuojama nes DU padalintas į dvi dalis
4. Tokios informacijos neturiu nes DU padalintas į dvi dalis
5. Moka kaip buhalteriui kuris dar idarbina ir išdarbina darbuotojus
Įvertinus tai, kad be savo pagrindinių vyr.buhalterio pareigų atliekate dar ir personalo vadybininko bei muitinės tarpininkų darbą, manau jūsų darbo vietos kaina turėtų būti maždaug 0.3 - 0.6 proc. nuo apyvartos, jei apyvarta yra virš milijono.


Jeigu apyvartą turit omeny pajamas tai maždaug taip:
2011 m. 0,9 mln
2012 m. 1,02 mln
2013 m. 1,45 mln
paskutinis DU pakėlimas +100 nuo rugsėjo mėn, žiūriu ir galvoju ar čia verkti ar juoktis smile
jofky jofky 3287
1 2014-01-15 08:21 jofky

Byla rašė:
Ir kur jūs tokių direktorių randate? Tie su kuriais man tenka dirbti, vos ne viską patys susitvarko. Ir sąskaitas išsirašo, ir medžiagų nurašymo aktus pasirašo, ir kuro nurašymo aktus pasirašo, ir pavedimus pasidaro, ir atlyginimus išsimoka ir t.t.. Tik nežino kas tas "debetas ir kreditas". O gal ir žino. Tik įstatymas trukdo pačiam apskaitą tvarkytis. smile Praėjo tie laikai, kai direktorius tebuvo kabinete sėdintis biuro puošmena. Jauni žmonės išsilavinę, išprusę, gabūs ir veiklūs.


Va tas jaunas, išsilavines ir veiklus man ir nemoka adekvačios atliekamui darbui algos smile
O kitas dirikas apie 55 m pats daug dirba su tiekėjais, klientais ir dokumentais ir man moka tiek kiek reikia ir darbo vieta sukurta gera, dar klausia ar kėdė pakankamai patogi, gal nauja laikas pirkti, ir radiatorius prie manęs stovi kad buhalterė nesušaltu smile
blackgate blackgate 3816
2014-01-15 08:25 blackgate

Byla rašė:
Ko gero taip ir bus. Buhalterių yra perteklius jau ir dabar. Ir jei bus atšauktas reikalavimas visiems ribotos civilinės atsakomybės JA sudarinėti ir teikti FA, buhalterių dar daugiau "atliks". smile

Net neabejoju, kad kuo toliau tuo mažiau reikės buhalterių-techninių darbuotojų, o perteklius ir atsirado dėl apskaitos kompiuterizavimo.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui