Naujasis nekilnojamojo turto mokesčio įstatymas

S
skaidre 40
2007-03-27 15:10 skaidre
už 2005m pildžiau FR0315 juridinio asmens nekilnojamojo turto mokesčio metinę deklaraciją,
o už 2006m jau reikėjo pildyti KIT701 nekilnojamojo turto mokesčio deklaraciją, nes turėjome ir išsinuomoto turto iš fizinių asmenų.

Tik iškilo klausimėlis ar už 2006m bereikia dar pildyti FR0315 (įmonė ir toliau tebeturi nekilnojamąjį turtą.)

ir jeigu suma per metus neviršija 1500 , bet yra ir įmonės NT, ar reikia mokėti avansinį NT mokestį.
R
rugiagele 58
2007-03-28 10:22 rugiagele 2011-09-11 05-21

skaidre rašė:
ir jeigu suma per metus neviršija 1500 , bet yra ir įmonės NT, ar reikia mokėti avansinį NT mokestį.


Jei NT metinė mokesčio suma neviršija 1500 Lt, avansinio mokesčio mokėti neprivaloma.


O dabar noriu paiteirauti, gal ir kvailai, bet.... smile
Skaičiuojant NT avansinį mokestį 2007 metams, kaip reikia skaičiuoti :
Mokestinė vertė * 0.01 /4 smile
ar
Mokestinė vertė*0.01*0.5 /4 smile

NT yra Vilniuje smile
Cha-cha Cha-cha 5529
2007-03-28 10:26 Cha-cha
Visų pirma jums reikia susižinoti kokį NT mokesčio tarifą nustatė Vilniaus savivaldybė
R
rugiagele 58
2007-03-28 10:36 rugiagele 2011-09-11 05-21

Cha-cha rašė: Visų pirma jums reikia susižinoti kokį NT mokesčio tarifą nustatė Vilniaus savivaldybė


o sakykite kur tai sužinoti smile

radau kažką vilniaus savivaldybės tinklalapyje, pagal tai turiu skaičiuoti smile smile

VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL 2007-2009 METŲ NEKILNOJAMOJO TURTO MOKESČIO TARIFŲ

2006 m. liepos 26 d. Nr. 1-1252
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos nekilnojamojo turto mokesčio įstatymu (Žin., 2005, Nr. 76-2741), Lietuvos Respublikos nekilnojamojo turto mokesčio įstatymo 10 ir 12 straipsnių pakeitimo įstatymu (Žin., 2006, Nr. 39-1380) ir Lietuvos Respublikos nekilnojamojo turto mokesčio įstatymo 6, 8, 15 straipsnių pakeitimo ir papildymo įstatymu (Žin., 2006, Nr. 65-2384), Vilniaus miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Nustatyti šiuos 2007-2009 metų nekilnojamojo turto mokesčio tarifus
1.1. juridiniams ir fiziniams asmenims, - 0,9 procento nekilnojamojo turto mokestinės vertės, iš kurių:
1.1.1. juridiniams ir fiziniams asmenims, - 0,8 procento nekilnojamojo turto mokestinės turto vertės;
1.1.2. juridiniams ir fiziniams asmenims, - papildomą 0,1 procento nekilnojamojo turto mokestinės vertės, kai papildomas mokestis apskaičiuojamas ir sumokamas gyvenamųjų vietovių bendruomenių taryboms susitarus su atitinkamoje teritorijoje (seniūnijoje) esančio nekilnojamojo turto turėtojais ir nekilnojamojo turto turėtojams jį mokant savanoriškai;
1.2. patalpoms ir statiniams, kurie yra nenaudojami arba naudojami ne pagal paskirtį arba yra apleisti, arba neprižiūrimi, – 1 procentas nekilnojamojo turto mokestinės vertės.................
[/url]
J
jkristina 302
2007-03-28 10:46 jkristina
Taip, Vilniuje reikia taikyti 0,9% tarifą.
R
rugiagele 58
2007-03-28 10:53 rugiagele 2011-09-11 05-21

jkristina rašė: Taip, Vilniuje reikia taikyti 0,9% tarifą.


Ačiū smile

Vadinasi NT avansinis mokestis :
mokestinė vertė *0.9/4 smile

kai pirmą kartą skaičiuoju, tai ir neaiškumai kyla smile
J
jkristina 302
2007-03-28 11:01 jkristina 2011-09-11 05-21
Taip. Tik dauginti iš 0,9%.

rugiagele rašė:

jkristina rašė: Taip, Vilniuje reikia taikyti 0,9% tarifą.


Ačiū smile

Vadinasi NT avansinis mokestis :
mokestinė vertė *0.9/4 smile

kai pirmą kartą skaičiuoju, tai ir neaiškumai kyla smile
J
juolita 1205
2007-03-28 11:02 juolita
Iš NT įstatymo / 2006 ir 2007 metams

"2. Jeigu šio įstatymo 9 straipsnio 2 dalies 1 ir 2 punktuose nurodyto nekilnojamojo turto mokestinė vertė, iki šio įstatymo įsigaliojimo nustatyta atkuriamosios vertės (kaštų) metodu, padidėjo, tai apskaičiuojant šio turto mokestinę vertę 2006 metų mokestiniu laikotarpiu atimama 0,8, o 2007 metų mokestiniu laikotarpiu – 0,4 šio nekilnojamojo turto mokestinės vertės padidėjimo sumos.
3. Kito šio įstatymo 9 straipsnio 2 dalies 1 ir 2 punktuose nurodyto nekilnojamojo turto mokestine verte 2006 metų mokestiniu laikotarpiu laikoma 0,5, o 2007 metų mokestiniu laikotarpiu – 0,8 šio įstatymo 8 straipsnio 1 dalyje nurodytos šio nekilnojamojo turto mokestinės vertės."
R
rugiagele 58
2007-03-28 13:11 rugiagele 2011-09-11 05-21

juolita rašė: Iš NT įstatymo / 2006 ir 2007 metams

"3. Kito šio įstatymo 9 straipsnio 2 dalies 1 ir 2 punktuose nurodyto nekilnojamojo turto mokestine verte 2006 metų mokestiniu laikotarpiu laikoma 0,5, o 2007 metų mokestiniu laikotarpiu – 0,8 šio įstatymo 8 straipsnio 1 dalyje nurodytos šio nekilnojamojo turto mokestinės vertės."


nelabai suprantu šio punkto smile

mokestinę vertę dar reikėtų dauginti iš 0.8 smile
V
vitma 26
2007-03-28 13:32 vitma 2011-09-11 05-21
VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL 2007-2009 METŲ NEKILNOJAMOJO TURTO MOKESČIO TARIFŲ

2006 m. liepos 26 d. Nr. 1-1252
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos nekilnojamojo turto mokesčio įstatymu (Žin., 2005, Nr. 76-2741), Lietuvos Respublikos nekilnojamojo turto mokesčio įstatymo 10 ir 12 straipsnių pakeitimo įstatymu (Žin., 2006, Nr. 39-1380) ir Lietuvos Respublikos nekilnojamojo turto mokesčio įstatymo 6, 8, 15 straipsnių pakeitimo ir papildymo įstatymu (Žin., 2006, Nr. 65-2384), Vilniaus miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Nustatyti šiuos 2007-2009 metų nekilnojamojo turto mokesčio tarifus
1.1. juridiniams ir fiziniams asmenims, - 0,9 procento nekilnojamojo turto mokestinės vertės, iš kurių:
1.1.1. juridiniams ir fiziniams asmenims, - 0,8 procento nekilnojamojo turto mokestinės turto vertės;
1.1.2. juridiniams ir fiziniams asmenims, - papildomą 0,1 procento nekilnojamojo turto mokestinės vertės, kai papildomas mokestis apskaičiuojamas ir sumokamas gyvenamųjų vietovių bendruomenių taryboms susitarus su atitinkamoje teritorijoje (seniūnijoje) esančio nekilnojamojo turto turėtojais ir nekilnojamojo turto turėtojams jį mokant savanoriškai;
1.2. patalpoms ir statiniams, kurie yra nenaudojami arba naudojami ne pagal paskirtį arba yra apleisti, arba neprižiūrimi, – 1 procentas nekilnojamojo turto mokestinės vertės.................[/url]


o kas cia savanoriskai nori moketi 0.1 proc. ? Is tokio teksto man atrodo, kad tas tarifas gali buti ir 0.8...
J
juolita 1205
2007-03-28 13:49 juolita
Yra atliktas masinis turto vertinimas ir nuo 2006 01 01 dienos NT mokestinė vertė pasikeitė. Kokia ji, galima pasižiūrėti Registrų centro tinklapyje, žinant turto unikalų Nr. Daugeliu atveju ji padidėjo. Dėl to 2006 ir 2007 metai yra NT mokesčio pereinamas laikotarpis, kad įmonėms būtų palengvinta mokesčių našta.
Tai sako šis NT punktas:
"2. Jeigu šio įstatymo 9 straipsnio 2 dalies 1 ir 2 punktuose nurodyto nekilnojamojo turto mokestinė vertė, iki šio įstatymo įsigaliojimo nustatyta atkuriamosios vertės (kaštų) metodu, padidėjo, tai apskaičiuojant šio turto mokestinę vertę 2006 metų mokestiniu laikotarpiu atimama 0,8, o 2007 metų mokestiniu laikotarpiu – 0,4 šio nekilnojamojo turto mokestinės vertės padidėjimo sumos."
J
juolita 1205
2007-03-28 14:02 juolita 2011-09-11 05-21
PVZ:
NT vertė 2005 metais - 10 000, nuo 2006 01 01 - 30 000.
Padidėjimas 20 000.
2007 metais reikia atimti 0,4 NT mokestinės vertės padidėjimo sumos:
20 000*0,4= 8 000
NT mokestinė vertė 30 000 - 8 000 (0,4 NT mokestinės vertės padidėjimo sumos) = 22 000 (NT vertė nuo kurios skaičiuojamas 1 proc. NTM).
R
rugiagele 58
2007-03-28 15:00 rugiagele 2011-09-11 05-21

juolita rašė: PVZ:
NT vertė 2005 metais - 10 000, nuo 2006 01 01 - 30 000.
Padidėjimas 20 000.
2007 metais reikia atimti 0,4 NT mokestinės vertės padidėjimo sumos:
20 000*0,4= 8 000
NT mokestinė vertė 30 000 - 8 000 (0,4 NT mokestinės vertės padidėjimo sumos) = 22 000 (NT vertė nuo kurios skaičiuojamas 1 proc. NTM).


aišku juolita, ačiū smile
Bet dabar kyla man klausimas, 2006 m buhalterė neskaičiavo tų 0.8
O kokia buvo vertė iki 2006 01 01 aš niekur nerandu ...Tai vadinasi, reikia tiesiog skaičiuoti nuo mokestinės vertės, kuri nurodyta registre 2006 01 01 dienai ir viskas smile
Och...
V
vaidulina 229
2007-03-28 16:26 vaidulina
nustatyti tokie tarifai 0,5 %-komercinio naudojimo nekilnojamam turtui bei gyvenamosios, sodų, garažų(išskyrus pramoninius) paskirties; 1 %-inžinieriniams statiniams bei kitam NT.
Įmonė turi šį turtą:
gamybinį pastatą,butą,vandentiekio įvadą, kiemo statiniai,stoginė.
Nelabai suprantu kokį tarifą kokiam turtui taikyti. Padėkit susigaudyti.
U
upsas 319
2007-03-28 16:45 upsas
Sveiki, 2006-12-02 išsiėmėm "pažymą apie nekilnojamojo daikto ir daiktinių teisių į jį įregistravimą nekilnojamojo turto registre" ir ten nurodyta pastato vidutinė rinkos vertė 4200 Lt (verčių nustatymo data 2004-07-10) pagal kurią ir skaičiavau NT mokestį , o dabar kadastro puslapyje tikrinu turto rinkos vertes ir randu, kad vertė pagal verčių žemėlapius: (statinių) patvirtintus (2006.01.01) daikto vertė 5840 Lt. (Vertinimas atliktas pagal 2005 -06- 01 rinkos būklę).
Sakykite, ar čia skaitosi vertės padidėjimas? Ar gaunasi, kad neteisingai paskaičiuotas mokestis? Tai kodėl pažymoje yra kitokia vertė?
AČIŪ už atsakymus smile
J
jolkyte 979
2007-03-28 17:06 jolkyte 2011-09-11 05-21

upsas rašė: Sveiki, 2006-12-02 išsiėmėm "pažymą apie nekilnojamojo daikto ir daiktinių teisių į jį įregistravimą nekilnojamojo turto registre" ir ten nurodyta pastato vidutinė rinkos vertė 4200 Lt (verčių nustatymo data 2004-07-10) pagal kurią ir skaičiavau NT mokestį , o dabar kadastro puslapyje tikrinu turto rinkos vertes ir randu, kad vertė pagal verčių žemėlapius: (statinių) patvirtintus (2006.01.01) daikto vertė 5840 Lt. (Vertinimas atliktas pagal 2005 -06- 01 rinkos būklę).
Sakykite, ar čia skaitosi vertės padidėjimas? Ar gaunasi, kad neteisingai paskaičiuotas mokestis? Tai kodėl pažymoje yra kitokia vertė?
AČIŪ už atsakymus smile


Koks tai pastatas?
J
juolita 1205
2007-03-28 17:26 juolita 2011-09-11 05-21

juraciukasvvv rašė: Sveiki visi,
man prireike dideles pagalbos, mūsų įmone neseniai įsikūrusi, gavom pastatą pagal panaudos sutartį iš fizinio asmens, ir mes užsiimam patalpų nuoma. Siuo metu mes dalį patalpų remontuojam. Iki siol as medžiagas skirtas remontui nurašydavau į sąnaudas, bet pasirodo, kad reikia atlikti patalpų įvertinimą ir jei tas remontas prailgina nekilnojamo turto tarnavimo laikotarpį tai tų m-gų į sąn. traukti negalima?! Tai kaip man siuo metu žinoti ką man daryti su tom medžiagom kol nera atliktas turto įvertinimas??? Kaip man tvarkyti apskaitą?? Įmonės savininkas praso metinės ataskaitos, o aš jau visai susipainiojau smile smile


PMI komentaras

4. Tuo atveju, kai nuomininko atlikti remonto darbai pailgina išsinuomoto ilgalaikio materialiojo turto naudingo tarnavimo laiko arba pagerina jo naudingąsias savybes, arba jei minėtas turtas rekonstruotas, tai nuomininkas minėto remonto arba rekonstravimo sąnaudas prie leidžiamų atskaitymų priskiria lygiomis dalimis per likusį nuomos arba panaudos laikotarpį, pradedant kitu mėnesiu, kai darbai buvo užbaigti.

Pavyzdys

UAB X 2004 m. sausio mėnesį iš UAB Y 5 metams išsinuomojo pastatą ir pradėjo jį naudoti įmonės veikloje.
Nuo 2004 m. gruodžio 15 d. iki 2005 m. kovo 5 d. UAB X vykdė pastato remontą. UAB X nustatė, kad remonto darbai pagerino turto naudingąsias savybes. Remonto darbų kaina – 90 000 Lt. Ši suma paskirstoma likusiam nuomos laikotarpiui: 2005 metų 9 mėnesiams ir likusių 3 metų 36 mėnesiams, iš viso 45 mėnesiams. Vadinasi, 2005 m. prie ribojamų dydžių leidžiamų atskaitymų priskiriama 18 000 Lt (90 000 : 45 x 9 = 18 000), o 2006, 2007 ir 2008 metais prie ribojamų dydžių leidžiamų atskaitymų galima priskirti po 24 000 Lt (90 000 : 45 x 12 = 24000).
V
vaidulina 229
2007-03-29 13:56 vaidulina 2011-09-11 05-21

vaidulina rašė: nustatyti tokie tarifai 0,5 %-komercinio naudojimo nekilnojamam turtui bei gyvenamosios, sodų, garažų(išskyrus pramoninius) paskirties; 1 %-inžinieriniams statiniams bei kitam NT.
Įmonė turi šį turtą:
gamybinį pastatą,butą,vandentiekio įvadą, kiemo statiniai,stoginė.
Nelabai suprantu kokį tarifą kokiam turtui taikyti. Padėkit susigaudyti.

Sveiki, padėkit žmonės susigaudyti, nes visai susimaišiau kam kokį tarifą taikyti
loko loko 717
2007-03-30 15:20 loko
iš fizinio asmens nuomojam patalpas
už 2006 metus mokėjom pagal 2006.01.01 vertes.
2007.02.01 nustatyta vertė beveik dvigubai mažesnė, pagal kurią vertę mokėti už 2007 metus?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui