juraciukasvvv rašė: Sveiki visi,
man prireike dideles pagalbos, mūsų įmone neseniai įsikūrusi, gavom pastatą pagal panaudos sutartį iš fizinio asmens, ir mes užsiimam patalpų nuoma. Siuo metu mes dalį patalpų remontuojam. Iki siol as medžiagas skirtas remontui nurašydavau į sąnaudas, bet pasirodo, kad reikia atlikti patalpų įvertinimą ir jei tas remontas prailgina nekilnojamo turto tarnavimo laikotarpį tai tų m-gų į sąn. traukti negalima?! Tai kaip man siuo metu žinoti ką man daryti su tom medžiagom kol nera atliktas turto įvertinimas??? Kaip man tvarkyti apskaitą?? Įmonės savininkas praso metinės ataskaitos, o aš jau visai susipainiojau
Kaip sutartyje numatyta, ar turto remonto ar rekonstrukcijos išlaidas, IMT savininkas kompensuos ar ne, nes i tai reiketu atsižvelgti.
Šias išlaidas iškeli iš 6 klasės ir kapitalizuoji, kurios bus nurašytos į sąnaudas per likusį nuomos laikotarpį. Manyčiau kad taip.