Gilus pasimetimas, galbut, kas nors galesite pagelbeti del paramos teikimo paslaugomis apskaitos? Situacija tokia:Turiu sutarti del paramos teikimo
paslaugomis VSI ir perdavimo priemimo akta, kur nurodyta bendra suteiktu paslaugu verte 30000Lt,prideta samata pagal kuria detalizuotos suteiktu paslaugu suma sakykim 10000Lt plius 20000Lt nurodyta, kaip suteiktos paslaugos is imones vidaus (???!!! kas tas yra pati ne labai suprantu). Tiems 10000Lt turiu fakturu ant 6000Lt plius kazkiek PVM kurio neatskaitinejau, tada 400Lt paramos sutarti kitai imonei, o tiems 20000Lt is viso neturiu jokiu popieriu. Klausimas:
1. Kokia suma turesiu nurodyti paramos teikimo ataskaitoje?
2. ar turiu pati sau issirasyti PVM saskaita faktura ir prisiskaiciuoti PVM ir kokiai tada sumai.
Vienu zodziu nieko nesuprantu ka turiu turedama tokia paramos teikimo sutarti....