Laura9, kalbėsiu, tiesą sakant, "iš savo varpinės", t.y. iš praktikos. Dažniausiai savininkai taip daro (skaldo įmones ir atskiria verslus), kai arba nori apsisaugoti nuo visiško įmonės bankroto, arba, priešingai, kai nori kažkurį verslą "nubankrotinti". Manau, kad visose įmonėse apskaitą tvarko ta pati buhalterė? Ir yra daugiau darbuotojų, kurie dubliuojasi? Ko gero, ir patalpomis tomis pačiomis naudojasi? Atsižvelgti reikia ir į tai, ar buvo banko kreditai imti, kurioje įmonėje jie liko; kaip atidalinti tiekėjai ir pirkėjai ir kt. aplinkybes.
Tai - tik keli pasamprotavimai, kaip gali būti. Variantų gali būti daug. Vien peržvelgus bankrutavusių įmonių istorijas, galima būtų parašyti ne vieną "Karą ir taiką"!