Sveiki, kaip elgtis tokiu atveju, jei stambioje tarptautinėje kompanijoje susirgo vyr.finansininkas. ( Ir parašė pareiškimą išeiti iš darbo).Jo darbu niekas nemoka, balansą už 2007 m.reik savininkams pateikti iki 2007 01 12. Kažkokiu būdu visi vadovai su kitų darbuotojų pagalba balansą padarė.
Tačiau atėjusi nauja buhalterė į naujus metus turi persikelti tuos pačius likučius, kur nesueina nei tiekėjai , nei pirkėjai, nei PVM uždarytos sąskaitos, nors jas uždarius vistiek gaunasi nesamoningas likutis.Realius sąskaitų likučius žinome.Bet kur padėti skirtumus, o yra kas antroj sąskaitoj?
Gal kas esat susidūrę, kai buhalteris sujaukia buhalteriją ir išeina iš darbo? Kaip tuo met tvarkotės?